استاندار اصفهان
استاندار اصفهان با اشاره به تمهیدهای صورت گرفته، از آمادگی کامل این استان برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۷۹۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 02 November 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکترعباس رضایی در حاشیه مراسم افتتاح مدرسه خیرساز زارع در کاشان، اظهار داشت:انتخابات مساله‌ای مهم و در سرنوشت مردم بسیار اثرگذار است که در این راستا وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها مسوولیت سنگینی بر عهده دارند.

وی افزود: بر این اساس اقدام‌های لازم از جمله امور مربوط به پشتیبانی برای برگزاری انتخابات صورت گرفته و با اعلام مهلت قانونی آغاز انتخابات که با نام‌نویسی از داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس آغاز می‌شود، وارد مرحله اجرایی خواهیم شد.

استاندار اصفهان همچنین اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی نیز آمادگی وجود دارد و پیشنهاد شده که در صورت هماهنگی وزارت کشور و شورای نگهبان، این امر برای نخستین‌بار به طور کامل در این استان به اجرا درآید.

وی در مورد تحرکات انتخاباتی داوطلبان احتمالی نامزدی نمایندگی مجلس نیز اظهار داشت: فعالیت زود هنگام انتخاباتی در استان اصفهان تاکنون گزارش نشده و انتظار می‌رود داوطلبان احتمالی همچنان پایبندی خود را به قانون رعایت کنند.

رضایی در ادامه نیز تاکید کرد: از مردم شهیدپرور و بزرگ استان اصفهان انتظار می‌رود مشارکت فعال و حداکثری در انتخابات پیش‌رو داشته باشند چرا که می‌تواند بسیاری از اتفاق‌ها را در حوزه‌های اجرایی، عمرانی، اقتصادی و فرهنگی کشور رقم بزند.

استان اصفهان با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر (با احتساب نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران) در مجموع ۲۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد و از جمله استان‌های دارای بیشترین سهم و اثرگذاری در نهاد قانون‌گذاری کشور به شمار می‌رود.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار خواهد شد و داوطلبان نامزدی نمایندگی مجلس از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه فرصت نام‌نویسی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار