مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 21 میلیون لیتر نفت سفید در سطح استان کردستان تامین و توزیع شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 11 درصدی همراه بوده است.
کد خبر: ۷۹۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ 02 November 2019

به گزارش تابناک کردستان، عبدالله گیتی‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن استان عملیات تامین، ذخیره‌سازی و توزیع سوخت روستاییان استان از ابتدای خردادماه آغاز و تا پایان مهرماه بیش از 17 میلیون لیتر نفت سفید در سطح روستاهای استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 16درصدی همراه بوده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 21 میلیون لیتر نفت سفید در سطح استان کردستان تامین و توزیع شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 11 درصدی همراه بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تصریح کرد: تمام سهمیه سالیانه نفت سفید به روستاهای مناطق سخت‌گذر استان کردستان ارسال شده و ساکنان این روستاها امسال برای تامین سوخت زمستانی خود مشکلی نخواهند داشت.

وی با اشاره به ارسال بیش از 8 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای صعب العبور استان، گفت: در راستای تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان توزیع نفت در سطح روستاهای استان به صورت الکترونیکی انجام و سهمیه 28 هزار خانوار نفت سفید سوز روستایی در کارت‌های بانکی آنان شارژ می‌شود.

گیتی‌منش به فعال بودن 299 باب فروشندگی روستایی و 43 باب فروشندگی شهری در سطح منطقه اشاره کرد و افزود: در این مدت 4 میلیون لیتر نفت سفید در سطح مناطق شهری فاقد گازطبیعی استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 12درصدی همراه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار