هفته نهم لیگ برتر؛
هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز(جمعه) با انجام سه بازی به پایان می‌رسد که در مهم‌ترین بازی‌ها، تراکتور برابر استقلال فرصت صدرنشینی دارد و ذوب‌آهن و شاهین برای کسب اولین پیروزی فصل‌شان به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۷۹۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۸ 01 November 2019

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز(جمعه) با انجام سه بازی دیگر پیگیری می‌شود.

گل‌گهر - پیکان؛ ورزشگاه امام علی (ع)، ساعت ۱۵:۱۵

بعد از رفتن وینگو بگوویچ، مجید جلالی هدایت گل گهر را بر عهده گرفت اما او هم در اولین بازی‌اش برابر سپاهان شکست خورد تا تعداد شکست‌های پیاپی این تیم در جام حذفی و لیگ به ۵ برسد. نماینده کرمان در لیگ هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و با ۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و برای خروج از بحران کار سختی در پیش دارد. جلالی، فرهاد پورغلامی و پپه لوسادا،‌ مربی بدنساز اسپانیایی را به کادر فنی تیمش اضافه کرده تا کمک حال او باشند. آن‌ها باید برابر پیکانی قرار بگیرند که عملکرد بد خط دفاعی این تیم باعث شده ۱۵ گل زده پیکان برای آن‌ها فقط ۸ امتیاز به ارمغان بیاورد. فرکی بارها اعلام کرده از نحوه بازی تیمش راضی است اما بدشانسی و اشتباهات بازیکنانش مانع از موفقیت آن‌ها شده است. پیکان این شانس را دارد که با پیروزی در این مسابقه به رده نهم صعود کند.

تراکتور- استقلال، ورزشگاه یادگار امام(ره)، ساعت ۱۸

تراکتور بعد از پنج پیروزی پیاپی، هفته گذشته برابر صنعت نفت شکست خورد تا از جمع تیم‌های بی‌شکست لیگ خارج شود. دنیزلی در نشست خبری قبل از این بازی گفت که شکست احتمالی برابر استقلال نباید باعث شود که هواداران تراکتور فکر کنند تیم به پایان کار خود رسیده است. او برای این مسابقه سوگیتا را به دلیل بیماری در اختیار ندارد اما احتمالا دژاگه در این مسابقه به میدان برود. با توجه به تساوی شهر خودرو و سپاهان، تراکتور این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر استقلال به صدر جدول برسد.

از طرفی استراماچونی، سرمربی استقلال هم بارها تاکید کرده تیمش به لحاظ تعداد بازیکن دچار کمبود است. او برای بازی امروز شجاعیان و فرشید باقری را در اختیار ندارد. آبی‌پوشان که بعد از شروع نه چندان خوب، این روزها پشت سر هم پیروز می‌شوند نمی‌خواهند تبریز را دست خالی ترک کنند. آن‌ها می‌توانند با پیروزی برابر تراکتور به ششمین پیروزی متوالی در لیگ و جام حذفی دست پیدا کنند.

ذوب‌آهن- شاهین شهرداری، ورزشگاه فولادشهر، ساعت ۱۸

کمتر کسی فکر می‌کرد که تیم منصوریان که در فصل پیش نتایج قابل قبولی گرفت تا اینجای فصل نتواند حتی یک بار به عنوان برنده از زمین بیرون برود. با این که از گوشه و کنار زمزمه اخراج منصوریان شنیده می‌شود، اما مدیران این باشگاه تا این‌جا از او حمایت کرده‌اند اما به نظر می‌رسد اگر منصوریان در این بازی هم نتواند تیمش را برنده کند باید فشار زیادی را از جانب هواداران و مسئولان باشگاه تحمل کند. البته حریف آن‌ها نشان داده که خیلی نمی‌تواند برای تیمی دردسرساز شود. تیم انتهای جدول فقط یک‌بار موفق شده در لیگ با یک امتیاز زمین بازی را ترک کند و در دیگر بازی‌ها شکست خورده است. البته آن‌ها در جام حذفی عملکرد خوبی داشته‌اند و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرده‌اند. باید دید شاهین فرصت مجددی برای تیم منصوریان می‌شود یا این‌که اولین پیروزی فصل را کسب می‌کند./ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار