در سي و هفتمين دوره از جشنواره بين المللي فيلمهاي ورزشي ميلان فیلم سینمایی بزرگراه به کارگردانی فرناز امینی و تهیه کنندگی محمد شماعیان عصر شنبه در میلان به نمایش درامد.
کد خبر: ۷۹۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 30 October 2019

به گزارش تابناک تهران، فرناز امینی بعد از اکران این فیلم در کاخ جشنواره میلان گفت خدارشکر نمایش فیلم مورد استقبال خوبی از طرف فیلمسازان و ورزشکاران حاضر در سالن قرار گرفت و بیشتر از همه داستان فیلم که کلا در یک اتومبیل اتفاق میوفتد به چشم آمد.
اين جشنواره ۲۵ تا ۳۰ اکتبر ۲۰۱۹، (۳ تا ۸ آبان ۹۸) در شهر میلان ایتالیا برگزار میگردد؛ بزرگراه پس از انتخاب در مرحله اول و ورود به بخش مسابقه با ٧٠٢ فيلم ديگر در اين مرحله به رقابت ميپردازد. این فیلم در ژانر ورزشی_اجتماعی ساخته شده است
از دیگر عوامل فيلم بزرگراه می توان به: نويسنده: فاطيما اباحمزه، بر اساس طرحی از: فرناز امینی مدير فيلمبرداري: رسول خدابنده لو، مدير صدابرداري: علی كيان ارثی، طراح گريم: رسول نعمتی، تدوين وصداگذاري: مهران گنبدلو، طراح صحنه و لباس: حسين حاجی إبراهيمی، دستيار اول كارگردان و برنامه ريز: مهناز درودی، مدير توليد: ناديا قواني پور، عكاس و مدير رسانه : محسن بيده، دستيار تهيه: علی حبيبی، جانشين توليد: علی خسروی، سرمايه گذار: محمد شماعيان و مجری طرح: فرناز امينی می توان اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار