پرواز مسیر اصفهان از فرودگاه شهرستان رامسر در غرب مازندران از امروز یکشنبه برقرار شد.
کد خبر: ۷۹۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ 28 October 2019

شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه رامسر از دو سال پیش پس از چند بار پیگیری و اعتراض به خاطر وجود درختان بلند و تیرک های برق در مسیر نشست و برخاست هواپیما، یکی پس از دیگر فعالیتشان را تعطیل کردند که آخرین آن پرواز شرکت ایران ایر در مسیر اصفهان و تهرا بود که اردیبهشت ماه سال گذشته رخ داد.

هم اکنون عملیات رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر انجام شد شرایط لازم برای نشست و برخاست امن هواپیماها در این فرودگاه فراهم شده است.

رئیس فرودگاه رامسر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :‌ پروازهای مسیر رامسر به اصفهان همه هفته در روزهای یکشنبه و چهارشنبه به وسیله هواپیماهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به صورت رفت و برگشت انجام می شود.

ارشاد خاتمی افزود :‌ این پرواز در روز یکشنبه از ساعت ۱۰ و ۳۰ وارد فرودگاه رامسر می شود و ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه هم به مقصد فرودگاه اصفهان پرواز می کند.

وی گفت: همچنین پرواز روزهای چهارشنبه هم ساعت ۸ و ۵۵ وارد فرودگاه رامسر می شود و ساعت ۹ و ۳۰ قیقه این فرودگاه را به مقصد اصفهان ترک می کند.

پیش از این تنها پرواز مسیر رفت و برگشت رامسر - تهران در تمامی روزها هفته در فرودگاه رامسر برقرار بود.

فرودگاه رامسر با بیش از نیم قرن سابقه، یکی از سه فرودگاه مازندران است که در ضلع شمالی حوزه شهری و در حاشیه دریای خزر قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار