بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و دومین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها، دو نمایشگاه پرطرفداری هستند که طی روزهای هشتم تا دوازدهم آبان‌ماه در اصفهان برپا خواهند شد.
کد خبر: ۷۹۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ 26 October 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این دو نمایشگاه که ۱۸۵ استارتاپ، شرکت و موسسه را گرد هم جمع خواهند کرد، در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهند شد و ۹ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی را به خود اختصاص خواهند داد.

شرکت‌ها، موسسه‌ها و استارتاپ‌های حاضر در این نمایشگاه، انواع توانمندی‌های خود شامل نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه‌های داده و امنیت تبادل اطلاعات، آموزش و پژوهش، خدمات دولت الکترونیک و کسب و کارهای نوین را به نمایش می‌گذارند تا مخاطبان ویژه این نمایشگاه بتوانند با آخرین دستاوردهای این حوزه آشنا شوند.

در کنار این دو نمایشگاه، جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال نیز برپا خواهد بود تا علاقمندان و عموم مردم بتوانند کالاهای الکترونیکی و دیجیتالی مورد نیاز خود را از ۲۰ فروشگاه برتر حاضر در نمایشگاه خریداری کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و دومین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها بستری فراهم آورده تا شرکت‌ها و موسسات مختلفی از استان‌های تهران و اصفهان به ارائه پتانسیل‌های خود بپردازند که از آن جمله می‌توان به شبکیه، همکاران سیستم، الکترومیزان، ایریسا، مبین‌نت، ایرانسل، دستگاه‌های دولتی، شهرک علمی تحقیقاتی و دانشگاه‌ها اشاره کرد.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۹ روزهای هشتم تا دوازدهم آبان‌ماه ۹۸ به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار