رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: تا پایان امسال شاهد شکوفایی چندین پروژه بزرگ ورزشی در شهر کرمانشاه خواهیم بود.
کد خبر: ۷۹۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 26 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، مصطفی باباملکی به مناسبت هفته تربیت بدنی بابیان اینکه در سنوات گذشته پروژه‌های ورزشی مهمی در شهر کرمانشاه به بهره برداری رسیده، اظهار کرد: با وجود زیرساخت‌های متعدد ورزشی که در کرمانشاه داریم، اما از آنجایی که نیمی از جمعیت استان در شهر کرمانشاه زندگی می‌کنند، زیرساخت‌های موجود جوابگوی این جمعیت زیاد نیست.

وی تصریح کرد: در این راستا طی یکسال اخیر تحولی بزرگ در حوزه زیرساخت‌های ورزشی شهر کرمانشاه اتفاق افتاد و عملیات اجرایی احداث چندین پروژه مهم شروع شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه پروژه احداث بزرگترین آکادمی پزشکی ورزشی ایران در مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه را یکی از این پروژه‌ها دانست و گفت: این پروژه با پیشرفت حدود ۹۰ درصدی و صرف ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار روبه اتمام است و برای دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه اولین دیواره سنگنوردی استاندارد استان هم دیگر پروژه‌ای است که طی ماه‌های گذشته در مجموعه ورزشی آزادی با اعتبار اولیه نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

باباملکی تصریح کرد: این پروژه که با سرعت بالایی پیش می‌رود، شامل سه دیواره سرعت، استقامت و بولدرینگ است که بزودی افتتاح خواهد شد.

وی بااشاره به کلنگ زنی پیست اسکیت مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه در سال گذشته، عنوان کرد: این پروژه یکی از استانداردترین پیست‌های اسکیت کشور خواهد بود که با افتتاح آن در دهه فجر می‌توانیم میزبانی مسابقات ملی و بین المللی مختلفی را داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه زیرسازی‌های این پروژه انجام گرفته، گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای ساخت این پروژه اختصاص یافته است.

وی در ادامه احداث پیست اتومبیلرانی با اعتبار ۲.۲ میلیارد تومان و پیست سوارکاری با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌های دست اجرای شهرستان کرمانشاه برشمرد و گفت: این دو پروژه واقع در دهکده المپیک کرمانشاه نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تاپایان امسال افتتاح خواهند شد.

باباملکی به پروژه درحال انجام استانداردسازی سالن کبدی و سالن سپک تاکرا، نصب چهار هزار صندلی روی سکو‌های زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه و مرمت این زمین با اعتبار نزدیک به یک میلیارد تومان هم اشاره کرد و گفت: همچنین سه زورخانه درحال احداث مجموعه ورزشی جانبازان، امام خمینی (ره) و مجموعه ورزشی آزادی با مجموع اعتبار سه میلیارد تومان در مراحل پایانی کار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم ب. اافتتاح این پروژه‌ها تاپایان سالجاری شاهد افزایش قابل توجه سرانه فضای ورزشی و رونق بیش از پیش ورزش در شهر کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار