امام جمعه شهرستان تفرش:
امام جمعه تفرش گفت: غرب به صراحت اعلام می کند منظور از مذاکره دست برداشتن ایران از توان نظامی خود است واین همان تسلیم وذلیل شدن است.
کد خبر: ۷۹۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 25 October 2019

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام میرزایی درخطبه های نمازجمعه این هفته افزود: تسلیم شدن وزیر بار ذلت استکبار رفتن نیازی به مذاکره ندارد.
وی در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی و با اشاره به حدیثی از امام صادق علیه السلام به وظایف منتظران در دوران غیبت اشاره کرد و گفت :
صبر و استقامت لازمه حرکت منتظران ظهور امام زمان است.
حجه السلام میرزایی در خطبه دوم نماز با تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام مجتبی و امام رضا علیهم السلام اظهارداشت:انبیا الهی به دلیل وحدت در شخصیت الهی آنها ، در طاغوت ستیزی و... می توان آنها به مثابه یک انسان هفت هزار ساله فرض کرد.
وی ادامه داد: حرکت این انسان هفت هزار ساله را می توان در آیینه حرکت شش پیامبر از آدم تا خاتم الانبیا بازشناسی کرد.
وی هدف انبیا را انسان سازی و تشکیل حکومت دانست و افزود: با ارتحال پیامبر اکرم و شروع امامت حضرت علی علیه السلام حیات انسان دویست و پنجاه ساله آغاز می شود که در واقع ادامه انسان هفت هزار ساله است.
حجت السلام و المسلمین میرزایی در باره حرکت زیبای برخی از ورزشکاران که دغدغه کشورشان را دارند گفت:
هیچ رنگی زیباتر از رنگ اتحاد ذیل پرچم جمهوری اسلامی نیست و اطاعت از رهبری است که توانسته ایران را در نا امن ترین نقطه جهان به امن ترین کشور خاورمیانه تبدیل کند.
وی ادامه داد: متقاعد کردن طیف بیشتری از مجموعه حاکمیت برای اطاعت از رهبری توسط جوانان ورزشی ، دغدغه ای برای حل مشکلات اقتصادی مانند برطرف شدن مشکلات امنیتی و علمی کشوراست.
امام جمعه تفرش با اشاره به نا آرامی های لبنان ان را آشوب های سریالی خواند و گفت: آمریکا یکی از اضلاع جنگ ترکیبی خود یعنی فتنه انگیزی و تحریک گسل های اجتماعی و قومی و اقتصادی را بار دیگر و به جبران شکست های بزرگش با ابزار آشوب سازی خیابانی در لبنان کلید زده است که با هوشیاری و بصیرت افزایی سید مقاومت و مردم لبنان توطئه آنها خنثی خواهد شد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان تفرش از مردم و مسؤلان جمهوری اسلامی ایران و از مردم ، دولت ،مرجعیت نیروهای نظامی و حشد الشعبی به ویژه مهمان داری بی نظیر مواکب عراقی و موکب های های ایرانی و موکب تفرش برای پذیرایی کریمانه از زوار الحسین قدردانی کرد.
میرزایی با اشاره به هفته بیمه سلامت و تاکید بر استفاده عموم از بیمه سلامت مخصوصا افراد کم بضاعت از همه کسانی که فاقد بیمه هستند برای دریافت دفترچه خدمات درمانی درخواست کرد که به اداره بیمه سلامت مراجعه کنند.
عضو شورای آموزش وپرورش تفرش با گرامیداشت روز نوجوان و شهادت محمد حسین فهمیده در هشت آبان ماه گفت:
دانش آموزان این مملکت با تقدیم سی و شش هزار شهید کارنامه درخشانی برای حفظ ارزش ها و تبعیت از ولایت از خود باقی گذاشتند.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان از برگزاری یادواره بزرگ شهدای مظلوم مدافع حرم در شب شهادت امام رضا علیه السلام در مصلی خبر داد و از همه مشتاقان و خانواده معظم شهدا برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار