عضو هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی:
عضو هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی با بیان اینکه مسئولینی که اندیشه و فکر خدمت به مردم ندارند باید از مسیر تعالی و رشد کنار زده شوند، گفت: نظام جمهوری اسلامی به مسئولینی دانا، کارآمد و خردورز نیازمند است.
کد خبر: ۷۹۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ 23 October 2019

سید رسول موسوی در آیین افتتاح حزب جمهوریت اسلامی ایران در خوزستان که شب گذشته (30 مهر) در دانشگاه فرهنگیان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این حزب متعلق به مردم خوزستان است. استان خوزستان 30 درصد آب کشور را در اختیار دارد و بسیاری از قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها در این استان وجود دارد.

وی افزود: حزب جمهوریت ایران اسلامی بر اساس اساسنامه، اعتقاد عمیق به جمهوری اسلامی دارد. هدف این حزب اصرار و پافشاری بر تفکیک و استقلال قوا به عنوان تضمینی برای مقاومت بخشیدن به امنیت داخلی و جلوگیری از استبداد است. تلاش این حزب، پیاده کردن واقعی همه اصول قانون اساسی به‌ویژه حقوق ملت و تلاش برای افزایش سرمایه‌های اجتماعی و دفاع از حقوق و آزادی‌های اجتماعی موجود در قانون اساسی است.

موسوی ادامه داد: پاسخگو کردن منتخبان مردم و کسب قدرت از طریق شرکت در انتخابات حزبی آزاد به منظور ایجاد دولت توانمند، کارآمد و پاسخگو است. از دیگر اهداف این حزب، حمایت از آزادی اندیشه و بیان اهداف برجسته حزب است. امروز با صحنه‌هایی مواجه شدم که نشان دهنده این است که فضای لازم برای تنفس افکار و اندیشه وجود ندارد و ما مسئول هستیم.

عضو هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: مردم همه کاره و اساس این نظام هستند. هر قدرتی که مسئولین دارند از مردم است. کسی که ادعا می‌کند مردم‌سالار است باید در عمل آن را نشان دهد، اینکه ما پشت درهای بسته تصمیم‌گیری می‌کنیم، فقط باعث ایجاد نفرت مردم نسبت به ما می‌شود.

وی تصریح کرد: مسئولینی که اندیشه و فکر خدمت به مردم ندارند، باید از مسیر تعالی و رشد کنار زده شوند. نظام جمهوری اسلامی به مسئولینی دانا، کارآمد و خردورز نیازمند است. در انتخابات نباید به هر کسی رای داد و باید افرادی را انتخاب کرد که صادق و توانا و در حل مشکلات مردم سهیم باشند.

آیین راه‌اندازی حزب جمهوریت ایران اسلامی در استان خوزستان، شب گذشته (30 مهرماه) در اهواز برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار