حادثه سقوط یک هواپیمای کوچک در خیابانی در شهر "بلو هوریزونته" جنوب شرق برزیل روز گذشته (دوشنبه) منجر به کشته شدن دست‌کم سه نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر شده است.
کد خبر: ۷۹۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 22 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: هواپیمای تک موتوره‌ی Cirrus SG20 به هنگام سقوط در خیابانی از یک محله مسکونی در مرکز ایالت "میناس گرایس" به سه دستگاه خودرو برخورد کرد که بلافاصله منجر به آتش‌سوزی آن‌ها شد. 

سقوط هواپیما در خیابان برزیل

به گفته شاهدان عینی، این حادثه انفجارهای متوالی در پی داشته و هواپیما و هر سه خودرو تا زمانی که آتش‌نشانان موفق به اطفای حریق شدند، به طور کامل سوخته و نابود شدند.

این هواپیما یک خلبان و سه مسافر داشته است. طبق اعلام مقامات محلی قربانیان این حادثه یکی از مسافران هواپیما، سرنشین یکی از خودروها و یک عابر پیاده بوده‌اند و خلبان و یکی از مسافران هواپیما و سرنشین یکی دیگر از خودروها نیز در این حادثه زخمی شدند که همگی آن‌ها دچار سوختگی‌های شدید و گسترده‌ای شده‌اند.

به گفته مقامات، مدت زیادی از پرواز این هواپیمای کوچک که عازم شهر ساحلی "ایلهوس" واقع در ایالت "باهیا"ی برزیل بوده، نمی‌گذشته است.

این دومین بار در سال جاری است که یک هواپیما در این خیابان از شهر "بلو هوریزونته" برزیل سقوط کرده است. در ماه آوریل نیز یک هواپیمای کوچک جلوی در یک خانه سقوط کرد که منجر به مرگ خلبان آن شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار