بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در صفحه اینستاگرام خود از ” واماندگى لابى کمیته بررسی سانحه، سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه ها و شرکت ATR در برابر ایستادگى کمیسیون اصل نود” خبر داده است و نوشته است” رد کامل گزارش مهندسی شده کمیته بررسی سانحه توسط کمیسیون اصل نود راه را بر لابی گرى هاى سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاهها بست”.
کد خبر: ۷۹۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 22 October 2019

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس همچنین در این مطلب نوشته است: با ایستادگى تمام قد کمیسیون اصل نود و تغییر شعبه رسیدگى به سانحه هواپیماى آسمان و جدیت قاضی شعبه جدید براى اولین بار خلبان جانباخته مقصر معرفى نمى شود. در آینده نزدیک در خصوص این پرونده خبر داده است.

دکتر بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز نوشته است از قوه قضاییه انتظار مى رود بر صدور رای نهایی نظارت کامل داشته باشد و رسیدگی عادلانه به پرونده سقوط هواپیمایی تهران یاسوج عادلانه صورت گیرد.

نماینده عضو لیست امید شیراز از جدیت کمیته اقتصادی کمیسیون اصل نود از ابتدا مانعی در مسیرلابی های سازمان هواپیمایی و شرکت آسمان در پنهان کردن عاملان اصلی و مقصر جلوه دادن خلبان پرواز بود خبر داده و افزوده است:
هدف کمیسیون اصل نود علاوه بر جلوگیری از پایمال شدن خون جانباختگان ان سانحه،برخورد با عاملان و مقصران اصلى ،پایان دادن به رویه غلط متهم کردن خلبان جانباخته و جلوگیری از تکرار این گونه مسائل خبر داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار