معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: هیچ مشکل ضد امنیتی در مرزهای شلمچه و چذابه نداشتیم که این را مدیون اباعبدالله(ع) و تلاش و همت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی هستیم.
کد خبر: ۷۸۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 20 October 2019

 حبیب‌الله آصفی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان  در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه، با بیان اینکه تردد در مرزهای شلمچه و چذابه آرام، امن و روان است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به حذف روادید استقبال بسیار باشکوهی از سوی مردم برای سفر به عراق و شرکت در آئین اربعین حسنی انجام شد.

وی با اشاره به این موضوع که استان خوزستان در دو مرز چذابه و شلمچه اقدامات خوبی را آغاز و به انجام رسانده است، افزود: تاکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار زائر ایرانی از طریق شلمچه به عراق سفر کرده‌اند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان تصریح کرد: با بسیج تمامی امکانات استان در دو مرز خوزستان روند تردد زائران به بهترین شکل ممکن همراه و با کمترین مشکل انجام شد.

آصفی یادآور شد: تعداد زیادی خودرو عمومی اعم از ون و اتوبوس را برای انتقال زائران از مرز شلمچه تا شهرهایشان مهیا کردیم و بخشی از کار جابه‌جایی زائران با قطار انجام می‌شود.

وی با تأکید بر این موضوع که برای تغذیه زائران در مسیر بازگشت نیز مواکبی مهیا شده و در این‌باره هیچ کمبودی وجود ندارد، گفت: آن دسته از زائرانی که با خودروهای شخصی به مرز آمده و اکنون در بازگشت از کربلا قصد رفتن به منازلشان را دارند می خواهیم تا پیش از حرکت، برای ساعاتی در مواکب پیش بینی شده به استراحت بپردازند  و هشدارهای پلیس راهور را جدی بگیرند. 

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان، بیان کرد: همه با یک آرامش و احساس شعف به مثابه اینکه دستمان به ضریح حضرت اباعبداله (ع) رسیده امسال را به پیش برده و با افتخار، استان  خوزستان بهترین شرایط را به جهت خدمات رسانی و تامین امنیت برای زائران دارد.

آصفی خاطرنشان کرد: هیچ مشکل ضد امنیتی در مرزهای شلمچه و چذابه نداشتیم که این را مدیون اباعبدالله(ع) و تلاش و همت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار