شرکت Realme اولین پرچمدار رسمی خود را با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین چهارگانه معرفی کرد.
کد خبر: ۷۸۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 17 October 2019

معرفی اولین پرچمدار رسمی Realme با نمایشگر OLED و دوربین چهارگانه

به گزارش تابناک سمنان، گوشی جدید شرکت Realme اولین پرچمدار رسمی این شرکت است که یک جهش بزرگ نسبت مدل X2 محسوب می‌شود. Realme با تولید و معرفی X2 Pro ثابت کرده است که دیگر از زمینه گوشی‌های میان‌رده خارج شده و قصد ورود به بازار جهانی و رقابت با شرکت‌هایی از جمله شیائومی، آنر و وان‌پلاس را دارد.

گوشی جدید ریلمی دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از جنس AMOLED و رزولوشن +1080p است. این صفحه نمایش قادر به نمایش تصاویری با رنگ‌های مختلف و با کیفیت +HDR10 است و از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. زیر این نمایشگر، یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است که نسبت به نسل قبل خود سریع‌تر عمل می‌کند و قادر است قفل صفحه نمایش را در ۰/۲۳ ثانیه باز کند.

Realme X2 Pro در پشت خود دارای دوربین چهارگانه است. لنز اصلی آن یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است که برای عکسبرداری و فیلمبرداری معمولی از آن استفاده می‌شود. Realme همچنین از Nightscape 2.0 در این دوربین استفاده کرده که دارای هوش مصنوعی است و در نور پایین شب باعث می‌شود تصاویر به خوبی ثبت شوند. لنز دوم این گوشی یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم دو برابری است. نه این دوربین و نه دوربین اصلی این گوشی ازOIS پشتیبانی نمی‌کنند، هرچند برای فیلمبرداری، حالت تثبیت ویدئوی الکترونیکی وجود دارد که در حالت 4K کار می‌کند. سومین لنز در این دوربین چهارگانه یک لنز ۸ مگاپیکسلی است که برای ثبت تصاویر الترا واید با زاویه ۱۱۵ درجه مورد استفاده قرار می‌گیرد. چهارمین لنز هم یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است که به دوربین اصلی در عکسبرداری کمک می‌کند.

معرفی اولین پرچمدار رسمی Realme با نمایشگر OLED و دوربین چهارگانه

در جلوی این گوشی هم یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به سیستم Nightscape و لرزشگیر دست تعبیه شده است.

Realme X2 Pro با یک باطری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کار خواهد کرد که از فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی Super VOOC پشتیبانی می‌کند و ۸۰ درصد آن با استفاده از این فناوری شارژ در نیم ساعت پر خواهد شد. خب بهتر اما، پشتیبانی این دستگاه از شارژ با USB و استاندارد شارژ سریع کوآلکام است که این مسئله باعث خرید راحت‌تر پاوربانک و شارژر‌های اضافه می‌شود. همچنین لپتاپ هم می‌تواند این شارژ را تأمین کند.

این گوشی پرچمدار از پشت و جلو با شیشه Gorilla 5 پوشیده شده است. شیشه جلویی X2 Pro مسطح است در حالی که شیشه پشتی به گونه‌ای شکل گرفته است تا حد فاصل‌های میانی گوشی پوشیده شود. چهارچوب این گوشی هم از فلز ساخته شده است. Realme X2 Pro قرار است در چهار رنگ آبی، قرمز، خاکستری و نقره‌ای در بازار عرضه شود.

معرفی اولین پرچمدار رسمی Realme با نمایشگر OLED و دوربین چهارگانه

گفتنی است، Realme X2 Pro دارای جدیدترین و سریع‌ترین پردازنده حال حاضر جهان ساخته شده توسط شرکت کوآلکام، +Snapdragon 855 است. حافظه رم این گوشی هوشمن از ۶ تا ۱۲ گیگابایت خواهد بود و حافظه داخلی آن هم از ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت خواهد داشت.

این گوشی جدید در چین از ۱۸ اکتبر به فروش می‌رسد و قیمت پایه آن ۳۸۰ دلار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار