در آستانه اربعین حسینی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار داشت که محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت پایان هفته و اربعین حسینی از ظهر امروز آغاز شده و تا صبح روز یک‌شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت،
کد خبر: ۷۸۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ 16 October 2019

 به گزارش تابناک مازندران، در آستانه اربعین حسینی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار داشت که محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت پایان هفته و اربعین حسینی از ظهر امروز آغاز شده و تا صبح روز یک‌شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت، 

بر اساس این گزارش، ضمنا محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌،کامیون و کامیونت‌ها از محور کندوان همچنان ممنوع است، عنوان کرد: محور کندوان روزهای جمعه و شنبه (اربعین حسینی) یک‌طرفه خواهد شد.

همچنین سروان مسعود خانجانی، کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز اظهارکرد: همچنین ترافیک در خط شمالی آزاد راه تهران - کرج در محدوده گرمدره و در آزادراه کرج - قزوین از محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری سنگین گزارش شده است.

وی از رانندگان خواست با توجه به شرایط ترافیک سنگین با ماموران پلیس راه همکاری داشته باشند تا از هرگونه حوادث احتمالی پیشگیری شود.

ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی ترافیک در جادههای البرز مستقر شده‌اند.

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

روزانه به طور متوسط بیش از ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در راه‌های البرز تردد می‌کنند که بیش از ۲۰ هزار تردد در جاده کرج - چالوس و بقیه در آزادراه‌های این استان است.

گفتنی ست تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه تا شنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۱۲ روز یک‌شنبه از این محور ممنوع اعلام شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار