معاون پارلمانی رئیس جمهور مطرح کرد:
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت :با ایجادزیرساخت‌های ورزشی بسترهای رشد و تعالی فرزندان کشور فراهم شده است.
کد خبر: ۷۸۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 15 October 2019

به گزارش خبرنگارتابناک، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهورامروز (23 مهر) در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه که با حضور استاندار و مسئولین ورزش استان برگزارشد،اظهار داشت:   زمینه رشد و تعالی برای انسان نشانه داشتن جسم و روان سالم است و پایه سلامت روان، سلامت جسم است و ورزش کردن یکی از راه‌های مهم آن است.

وی خاطر نشان کرد:دردولت تدبیر و امید به مقوله ورزش و جوانان توجه زیادی شده است بطوریکه رئیس جمهور در شعارهای انتخاباتی خود در سنوات گذشته به موضوع ورزش، جوانان و به ویژه ورزش بانوان اشاره و توجه داشته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد:خوشبختانه با گذشت چند سال از عمر دولت تدبیر و امید شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور جامعه عمل پوشیده و باعث بدست آمدن موفقیتهای چشمگیری در این عرصه بوده ایم.

امیری افزود:طی مدت ذکر شده 137مورد پروژه عمرانی مربوط به ورزش در استان در حال اجرا و پیگیری است که امیدواریم به زودی شاهد به ثمر رسیدن آنهادر باشیم.

وی با اشاره بازگشایی مرز خسروی بعد گذشت چند سال به روی عاشقان ابا عبدالله حسین (ع) گفت:مردم این خطه شهید پرور از قدیم الایام میزبان زائرین عتبات و عالیات بوده اند و امروز نیز شاهد ترددزواربا امنیت کام در این ایام هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان افزود:بارایزنی‌های انجام گرفته  مرز خسروی در اربعین امسال بازگشایی شد  و شاهد تردد چشمگیر زوار از این مرز هستیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار