فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مرز خسروی واقع در این استان برای نخستین بار پذیرای زائران اربعین است، گفت: عوامل ناجا در این مرز از ساعت ۷ الی ۱۶ خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۷۸۸۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 15 October 2019

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار علی اکبر جاویدان درباره مرز خسروی و تامین امنیت و تردد زائران از آن، تاکید کرد: این مرز برای نخستین بار میزبان زائران اربعین است که برای اولین تجربه خوشبختانه شاهد ارائه خدمات خوبی به زائران بودیم.

وی با بیان اینکه مرز خسروی از ساعت ۷ الی ۱۶ پذیرای زائران است، تاکید کرد: زائران در نهایت آرامش بدون هیچ مشکلی از این مرز عبور می کنند و مجموعه عوامل انتظامی شامل راهور، گذرنامه، مرزبانی، انتظامی و ... توانسته اند نظم و انضباط خوبی را بر این مجموعه حاکم کنند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به ارائه خدمات به زائران نیز، ابراز داشت: ۷۰ درصد زائرانی که از مرز مهران وارد خاک عراق می شوند هم از استان کرمانشاه عبور می کنند لذا این استان علاوه بر خسروی، میزبان تردد زائران مرز مهران نیز است.

جاویدان تاکید کرد: در زمینه پذیرایی و خدمت رسانی به زائران و همچنین برقراری انضباط جاده ای، تامین امنیت زائران، موضوع ترافیک و نظارت بر جاده ها و... اقدامات خوبی در سطح استان رخ داده است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار