رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به بارش باران، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۷۸۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 13 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ رضا گودرزی اظهار کرد: امروز یکشنبه 21 مهرماه شاهد بارش باران پاییزی در منطقه چالوس هستیم که همین امر باعث لغزنده شدن این مسیر شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس از رانندگان تقاضا می‌شود هنگام تردد از محورهای کوهستانی استان حتما سرعت مطمئنه را رعایت کنند و در هنگام سفر تجهیزات کامل مثل زنجیر چرخ، سوخت کافی ، لباس زمستانی و... را به همراه داشته باشند.

 این مسئول توضیح داد: رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری، برف پاک کن و سیستم روشنایی خودروهای خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

 سرهنگ گودرزی با بیان اینکه بارش باران احتمال ریزش سنگ را افزایش می‌دهد، گفت: با توجه به بارش باران، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: پلیس استان آمادگی کامل درتمام راه‌ها حضور دارد و برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

راهداری البرز هم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان، اعلام کرد: طبق آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، ترافیک در محور چالوس روان، در آزادراه کرج-قزوین حد فاصل مهرویلا تا ساسانی سنگین و در آزادراه تهران-کرج حد فاصل محمدشهر و مهرشهر نیمه‌سنگین و در محدوده بهشت سکینه سنگین گزارش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار