فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
فرمانده انتظامی خوزستان از افزایش 200 درصدی تردد زائران از دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه از ابتدای ایام اربعین تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 13 October 2019

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: روز گذشته 139 هزار زائر از مرز شلمچه تردد کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی، این آمار افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه ازدحام جمعیت در مرز شلمچه زیاد است، بیان کرد: از روز گذشته تاکنون 550 دستگاه اتوبوس حامل زوار را به دلیل کثرت جمعیت در این پایانه به مرز چذابه انتقال داده‌ایم که حالت تردد در این مرز به شرایط عادی برگردد.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: حضور مردم در مرز شلمچه بسیار گسترده است و سفر زائران با امنیت کامل انجام می‌شود که با سلامت عازم کربلا شوند و در صحت کامل به کشورمان بازگردند.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات زائران، روزانه در پایانه مرزی شلمچه جلساتی با مسئولان و دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود، گفت: تاکنون بیش از 200 درصد افزایش تردد در هر دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم و در حال حاضر نیز تردد عادی و روان است.

وی عنوان کرد: اگر چه در روزهای گذشته تردد زائران از مرز شلمچه با مشکلاتی از سوی آن طرف مرز مواجه بود اما در حال حاضر هیچ مشکلی در مرز ایران وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار