رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:
کد خبر: ۷۸۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 08 October 2019

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در سالجاری حدود ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات تولید و اشتغال در استان سمنان پرداخت شده است.

اسودی سمنان

به گزارش تابناک، بهروز اسودی جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر افزود: تا کنون ۲۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان در بخش تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ و برنامه تولید و اشتغال بالغ بر ۸۱۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.
وی اضافه کرد: در بخش تسهیلات رونق تولید ۹۸ که از شهریور سالجاری آغاز شده است ، ۱۴۵ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۳هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که تاکنون ۱۳ واحد بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این نشست گفت: در این جلسه نیز با تصمیم اعضای کارگروه با معرفی ۶۷ واحد تولیدی دیگر به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات به رقم افزون بر یکهزار میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۱۰ نفر موافقت شد.
 اسودی همچنین از بررسی مشکلات  بیش از ۹۷۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات این کارگروه خبر داد و تصریح کرد: در آخرین دستور کار این نشست مشکلات بانکی ، زیربنایی و تامین اجتماعی سه واحد تولیدی پارمیدا ،  کیان شکلات جوانه گل محمدی و سیوان آراد ویژن و  بخشودگی جرایم تامین اجتماعی برخی واحدهای تولیدی بررسی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار