مدیرکل پست استان سمنان:
سمنان - مدیرکل پست استان سمنان با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی درآمدهای این شرکت گفت: به‌واسطه افزایش هزینه‌ها علی‌رغم افزایش درآمد، شرکت پست استان زیان‌ده‌ شده است.
کد خبر: ۷۸۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 08 October 2019

درآمد پست سمنان ۲۰ درصد افزایش‌یافت/ پست شرکتی زیان‌ده

به گزارش تابناک نصرت‌الله مشیری در نشستی با حضور خبرنگاران هم‌زمان با ظهر دوشنبه ضمن بیان اینکه درآمد پست استان سمنان ۲۰ درصد نسبت به شش‌ماهه اول سال قبل افزایش داشته اما این‌همه ماجرا نیست و مشکلات نیز به همان نسبت افزوده‌شده‌اند، تأکید کرد: علی‌رغم افزایش درآمدها، شرکت پست در استان زیان‌ده‌تر شده است.

وی افزود: با وجود افزایش درآمدهای پست استان سمنان متأسفانه هنوز شاهد مشکلات هستیم چراکه به دلیل افزایش هزینه‌ها، نقطه تعادلی یا همان نسبت میزان درآمد به هزینه پست استان از ۶۰ درصد در شش‌ماهه اول سال ۹۷ قبل به ۴۳ درصد در شش‌ماهه اول سال ۹۸ افزایش‌یافته است.

مدیرکل پست استان سمنان تاکید کرد: در برهه کنونی و با توجه به زیان‌ده بودن پست، این اداره کل به دنبال مدیریت هزینه‌ها و جذب بازارهای جدید است.

مشیری بیان کرد: در این راستا پست سعی دارد با اجرای طرح «تحول دیجیتال پست» که در زمره مهم‌ترین طرح‌های این اداره کل در طول سال‌های اخیر محسوب می‌شود، خدمات خود را ارتقا دهد.

وی بابیان اینکه مشاغل، کسب‌وکارها به‌خصوص کسب‌وکارهای نوین و مدرن و استارت‌آپ‌ها هدف اصلی طرح تحول دیجیتال پست هستند، گفت: پست برای سرویس‌دهی مناسب‌تر به مردم از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده می‌کند.

مدیرکل پست استان سمنان بابیان اینکه طرح سکوی تجارت الکترونیک پست موسوم به ستاپ نیز از دیگر اقدامات مدنظر این اداره کل است، گفت: پست خوشبختانه برای اجرای طرح‌هایی ازاین‌دست از ظرفیت‌های خوبی مانند تجهیزات، نیروی انسانی آموزش دیده و ... برخوردار است و در این راستا شاهد هستیم که شرکت پست حدود ۸۰ سرویس پستی الکترونیک‌محور در قالب طرح تحول دیجیتال طراحی و عملیاتی کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار