ارزان، قدرتمند، زیبا؛
شیائومی با معرفی یکی از قدرتمندترین مدل‌های سال با برچسب قیمت 360 دلاری، در بازار خودنمایی می‌کند.
کد خبر: ۷۸۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 08 October 2019

شیائومی ردمی K20 Pro، با جذاب‌ترین تلفن هوشمند سال آشنا شوید

به گزارش تابناک برند شیائومی با یک برنامه ریزی صحیح سال ۲۰۱۹ را آغاز کرد، در طول سال مدل‌های بسیار جذاب و البته ارزان قیمتی از طرف این شرکت چینی عرضه شد که تا حدود زیادی موجب شد تا نبض بازار در دستان این شرکت چینی بیفتد. از ابتدای سال و پرچمدار فوق‌العاده باکیفیت و ارزان Mi 9 گرفته تا می‌میکس آلفا که هفته‌ای پیش معرفی شد و نمایی تازه از آینده صنعت تلفن هوشمند به ما داد، همگی نشان می‌دهد که شیائومی در مسیر درستی قرار داد. اما این شرکت در تابستان گذشته تلفن هوشمند بالارده جدیدی را معرفی و عرضه کرد که در نوع خود بی‌نظیر است. مدل ردمی K20 Pro که Mi 9T Pro نیز نامیده می‌شود، یک پرچمدار مدعی است که با قیمت یک میان‌رده به فروش می‌رود. البته این مدل علاوه بر مشخصات فنی خوب، از طراحی دوربین سلفی پاپ‌آپ نیز بهره می‌برد که فناوری جدیدی محسوب می‌شود و با این قابلیت، نمایشگر بزرگ و با کیفیت ۶.۴ اینچی K20 Pro، بدون هیچ بریدگی و حفره‌ای، به صورت کاملا یکپارچه قابل استفاده است.

شیائومی ردمی K20 Pro، با جذاب‌ترین تلفن هوشمند سال آشنا شوید

اما بیایید نگاهی دقیق‌تر به مشخصات شیائومی ردمی K20 Pro بیندازیم:

  • نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپرآمولد
  • پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵
  • حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی
  • دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی پاپ‌آپ ۲۰ مگاپیکسلی
  • باتری ۴ هزار میلی‌آمپری

تمام این مشخصات خبر از یک پرچمدار باکیفیت و قدرتمند را می‌دهد، اما با تمام وجود قیمت ردمی K20 Pro از ۳۶۰ دلار آغاز می‌شود. این باور نکردنی است، در این مدل شاهد استفاده از قدرتمندترین پردازنده حال حاضر یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ هستیم که در تمامی پرچمداران بازار مورد استفاده قرار گرفته است، نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی با پنل با کیفیت سوپرآمولد نیز تنها در مدل‌های بالارده و پرچمدار یافت می‌شود، شیائومی برای کاهش قیمت از پنل متوسط LCD استفاده نکرده و با پنل سوپرآمولد به نوعی حتی طرفداران شیائومی نیز شگفت‌زده شدند. در ضمن دوربین سه‌گانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی، همان دوربینی است که در پرچمدار ۶۰۰ دلاری وان‌پلاس ۷ پرو مورد استفاده قرار گرفته، دوربین سلفی با کیفیت، باتری ۴ هزار میلی‌آمپری و دیگر موارد همگی در حد و اندازه‌های یک پرچمدار هستند، اما تنها با قیمیت ۳۶۰ دلاری، می‌توان آن را خریداری کرد.

شیائومی ردمی K20 Pro، با جذاب‌ترین تلفن هوشمند سال آشنا شوید

البته این مدل یک نسخه ارزان‌تر نیز دارد، ردمی K20 مدل هم رده K20 Pro است که در طراحی و اکثر مشخصات با این مدل برابر بوده، ردمی K20 تنها از پردازنده ضعیف‌تر (اسنپدراگون ۷۳۰) و شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد و کیفیت فیلم‌برداری آن فول اچ‌دی است که به پای کیفیت فیلم‌برداری ۴K K20 Pro نمی‌رسد، و البته قیمت آن از ۲۹۹ دلار آغاز می‌شود.

شیائومی ردمی K20 Pro، با جذاب‌ترین تلفن هوشمند سال آشنا شوید

وقتی میان‌رده شیائمی، پرچمدار وان‌پلاس را به چالش می‌کشد

ردمی K20 Pro از زمان عرضه به طور مستقیم با وان‌پلاس ۷ پرو مقایسه شد، پرچمدار جدید وان‌پلاس یکی از برترین مدل‌های سال است و پس از عرضه، بازار آمریکا را تا حدی متحول کرد. مدلی که شاید تنها نوت ۱۰ پلاس و آیفون ۱۱ از آن کیفیت بهتری داشته باشند. با این وجود مشخصات و طراحی مشابه باعث شد ردمی K20 Pro با این پرچمدار پرطرفدار مقایسه شود.

شیائومی ردمی K20 Pro، با جذاب‌ترین تلفن هوشمند سال آشنا شوید

هر دو مدل از دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی بهره می‌برند، نمایشگر وان‌پلاس ۷ پرو به دلیل ویژگی نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی کیفیت بیشتری دارد، اما صفحه نمایش ردمی K20 Pro نیز از بهترین‌های بازار است. هر دو دارای باتری ۴ هزار میلی‌آمپری هستند و هر دو مدل از طراحی دوربین سلفی پاپ‌آپ بهره می‌برند، اما با تمام این تشابه‌ها وان‌پلاس ۷ پرو حدود دو برابر ردمی K20 Pro قیمت دارد و این درحالی است که خود وان‌پلاس ۷ پرو به عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین پرچمداران بازار شناخته می‌شود، در واقع فاصله قیمتی ردمی K20 Pro با پرچمداران سامسونگ و آیفون بسیار بیشتر است.

شیائومی ردمی K20 Pro، با جذاب‌ترین تلفن هوشمند سال آشنا شوید

قدرت ردمی K20 Pro بیش از تمامی پرچمداران پرادعا بازار

هر تلفن هوشمندی تا مورد آزمایش قرار نگیرد قدرت واقعی آن مشخص نمی‌شود، در حال حاضر بسیاری از مدل‌های شرق آسیایی مانند لنوو، ویوو و اپو به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و حافظه رم بالا مجهز هستند، اما در عمل، هیچ‌گاه به پرچمداران قدرتمند بازار نمی‌رسند. مدل ردمی K20 Pro نیز تا زمان عرضه با انتشار مشخصاتش به عنوان یک بالا‌رده جذاب برشمرده می‌شد، اما مشخص شدن امتیاز بنچمارک این گوشی، معادلات را تغییر داد. همانطور که می‌دانید بنچمارک Antutu به عنوان یکی از معتبرترین مراجع رتبه‌بندی و امتیاز‌دهی قدرت تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود، بر اساس آزمایش‌های این بنچمارک، شیائومی ردمی K20 Pro با کسب امتیاز ۳۷۰۳۹۸، در حال حاضر پنجمین گوشی قدرتمند بازار است و این در حالیست که مدل‌های گلکسی نوت ۱۰ پلاس، شیائومی بلک شارک ۲، سامسونگ S۱۰ پلاس، هوآوی میت ۲۰ ایکس و هوآوی پی ۳۰، همگی امتیازاتی پایین‌تری از این میان‌رده دریافت کردند.

شیائومی ردمی K20 Pro، با جذاب‌ترین تلفن هوشمند سال آشنا شوید

در جدول برترین‌های بازار بر اساس بنچمارک Antutu، در ابتدا دو مدل فوق قدرتمند و گیمینگ ROG Phone 2 و ایسوس ZenFone 6 حضور دارند، پس از آن اولین پرچمدار مطرح بازار مدل وان‌پلاس ۷ پلاس است که در مورد آن صحبت کردیم، سپس پرچمدار شیائومی می ۹ که تنها ۴۵۰ دلار قیمت دارد و این مدل نیز یکی از ارزان‌ترین و درعین حال قدرتمندترین پرچمداران بازار است، دیده می‌شود و در رتبه پنجم ردمی K20 Pro با امتیاز ۳۷۰ هزار امتیاز بالاتر از وان‌پلاس ۷ و سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس (نسخه اسنپدراگون ۸۵۵) وجود دارند.

شیائومی ردمی K20 Pro، با جذاب‌ترین تلفن هوشمند سال آشنا شوید

زیبا، جذاب و مدرن

اما ردمی K20 Pro با وجود قیمت بسیار ارزان و قدرت بالا خود، از طراحی مستحکم و زیبایی نیز بهره می‌برد، دور تا دور گوشی قاب آلومینیومی دیده می‌شود و در پشت آن نیز طراحی مواج رنگ‌ها، بسیار زیبا است. البته زیبایی این گوشی تا زمانی که آن را در دست نگیرید، نهفته است. نمایشگر بدون بریدگی و حفره نیز، تا حد زیادی به طراحی منحصر به فرد این گوشی کمک کرده است. دوربین سلفی پاپ‌آپ نیز خود یکی از جذابیت‌های خاص این مدل برشمرده می‌شود که سرعت و کیفیت بسیار مطلوبی دارد و کار با آن لذت‌بخش است. در کنار این موارد، حسگر اثر انگشت زیر صفحه با سرعت بالا، شارژ سریع ۲۷ واتی و اندروید ۹ با رابط کاربری مخصوص شیائومی، ردمی K20 Pro به بسته کامل و بی‌نقص از تمامی امکانات و مشخصات مورد نیاز بازار تبدیل کرده که با قیمتی ارزان دردسترس است. از همین حالا می‌توان ردمی K20 Pro را به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب بهترین تلفن هوشمند ۲۰۱۹ محسوب کرد.

شیائومی ردمی K20 Pro، با جذاب‌ترین تلفن هوشمند سال آشنا شوید

جذابیت کار شیائمی زمانی مشخص می‌شود که این مدل را با میان‌رده‌های سری A و M سامسونگ، مدل‌های آنر و هوآوی مقایسه کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار