جودو
فرزانه پاکباز بانوی جودوکار استان مرکزی نایب قهرمان نوجوانان کشور شد
کد خبر: ۷۸۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 07 October 2019

جودو

چهاردهمین دوره رقابت های قهرمانی جودو دختران نوجوان کشور به میزبانی سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) استان زنجان با حضور 160 نفر از 26 استان کشور برگزار شد.

در وزن م

چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جودو دختران نوجوان کشور به میزبانی سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) استان زنجان با حضور ۱۶۰ نفر از ۲۶ استان کشور برگزار شد.

در وزن منفی ۴۴ کیلوگرم این مسابقات فرزانه پاکباز از استان مرکزی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. در این وزن سنا خدایی از زنجان قهرمان شد.

در بخش تیمی هم استان مرکزی در مکان دهم کشور ایستاد و تیم لرستان با ۳ مدال طلا، یک برنز قهرمان شد، اصفهان با دو نشان طلا، یک نقره، یک برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید و زنجان با یک طلا و یک برنز بر روی سکوی سومی ایستاد.

نفی 44 کیلوگرم این مسابقات فرزانه پاکباز از استان مرکزی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. در این وزن سنا خدایی از زنجان قهرمان شد.

در بخش تیمی هم استان مرکزی در مکان دهم کشور ایستاد و تیم لرستان با 3 مدال طلا، یک برنز قهرمان شد، اصفهان با دو نشان طلا، یک نقره، یک برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید و زنجان با یک طلا و یک برنز بر روی سکوی سومی ایستاد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار