شکارچیان غیرمجاز که در اقدامی بی‌رحمانه به شکار چهار رأس قوچ و میش دست زده بودند، در عملیات شبانه یگان حفاظت شهرستان سرخه دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۸۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 06 October 2019
دستگیری باند شکارچیان در منطقه شکارممنوع خنار سمنان+ تصاویر

به گزارش تابناک به نقل از فارس امیر عبدوس مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه شکارچیان غیربومی با راهنمایی و هدایت یک فرد بومی از روستای امامزاده عبدالله (ع) در منطقه شکارممنوع خنار حاضر شده و در اقدامی بی‌رحمانه، دو رأس قوچ و دو رأس میش وحشی را  به صورت غیرمجاز شکار کردند.

عبدوس با بیان اینکه رؤیت تصاویر لاشه این شکارها دل هر انسان و دوستدار محیط زیستی را به درد می‌آورد، افزود: این قبیل انسان‌ها قاتلان حیات‌وحش و خیانتکاران به نسل آینده و فرزندان خود هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان ضمن تشکر از محیط‌بانان شهرستان سرخه بیان کرد: محیط‌بانان استان به صورت 24 ساعته در تمام مناطق استان در حال گشت‌زنی و انجام وظیفه بوده و با کمک مردم محلی و همیارن محیط‌زیست، حافظ انفال الهی هستند.

عبدوس افزود از متخلفان، یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی، یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی قاچاق و مقداری مهمات کشف و ضبط شدو برای جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار