رئیس ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا در خوزستان:
رئیس ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا در خوزستان از افزایش تانکرهای توزیع آب در دو مرز شلمچه و چذابه به ۵۲ دستگاه خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ 05 October 2019

صادق حقیقی پور درباره اقدامات آبفا خوزستان در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: تمام امکانات صنعت آبفا در خوزستان برای ارائه خدمات مطلوب آب شرب بهداشتی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه بسیج می شود.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب خوزستان با تولید چهار هزار متر مکعب آب شرب با کیفیت در مرز چذابه و تولید چهار تا هفت هزار متر مکعب آب در مرز شلمچه، تمهیدات لازم را از روزهای گذشته آغاز و تمام تلاش خود را برای تأمین آب مواکب و زائران حسینی به کار می گیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: شرکت آبفا شهری و روستایی خوزستان و آبفا اهواز زیر نظر ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا در خوزستان  اقدامات تامین آب شرب سالم و دفع بهداشتی فاضلاب در خوزستان در دو مرز شلمچه و چذابه را برعهده دارد.

حقیقی پور با اشاره به تأمین آب لیوانی با کیفیت به زائران در مرزهای شلمچه و چذابه گفت: شرکت آبفا خوزستان در حال تولید یک میلیون تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار  آب لیوانی شرب سالم با Ec ۲۰۰ تا ۳۰۰ است که روزانه این کار توسط آب و فاضلاب شهری خوزستان انجام می شود و تا آخرین روز تردد زائران حسینی خدمات مطلوب ما ادامه دارد.

وی با اشاره به استقرار تانکر های آب در مرزها ادامه داد: ۳۲ دستگاه تانکر آب در دو مرز شلمچه و چذابه مستقر شده است که با پیگیری های انجام شده تعداد تانکر ها به ۵۲ دستگاه افزایش پیدا می کند.

رئیس ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا در خوزستان با اشاره به تامین آب شرب در پایانه های مرزی بیان کرد: تمام آب شرب مصرفی مواکب در مرز چذابه از تاسیسات و آبگیرهای اداره آب و فاضلاب شهری بستان و مرز شلمچه از تأسیسات آبفای خرمشهر و طرح غدیر تأمین می شود.

رئیس ستاد عتبات عالیات صنعت آبفا در خوزستان بیان کرد: ۱۵ تانکر از هفت استان معین که شامل تهران، کرمان، اصفهان، خراسان جنوبی، چهارمحال بختیاری، فارس و کهگیلویه در مرزهای خوزستان برای تامین آب شرب اعزام شده است و مهمترین اولویت این شرکت رضایت کامل زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در مسیر تردد است

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار