شهردار اصفهان از زمین‌های در نظرگرفته شده برای احداث "بازار تخصصی پروتئین و میوه"، "شهرک مصنوعات چوبی و مبل" و "شهرک نمایشگاهی خودروهای سبک" در منطقه ۱۲ بازدید کرد.
کد خبر: ۷۸۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 05 October 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد مجیری، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان در این خصوص گفت: با توجه به جمعیت حدود ۵۲۰ هزار نفری مناطق ۱۱، 2 و خمینی شهر، مدیریت شهری تصمیم دارد با احداث "بازار تخصصی پروتئین و میوه" در زمینی به وسعت ۱۴ هزار مترمربع و اختصاص زمین دیگری به مساحت ۱۳۲ هکتار برای احداث "شهرک مصنوعات چوبی و مبل" و "شهرک نمایشگاهی خودروهای سبک" بخشی از نیاز شهروندان این مناطق را رفع کند.
وی ادامه داد: در جلسه جمع بندی این جلسه مقرر شد مجموعه‌های اداری مختلف شهری که مرتبط با احداث این پروژه‌ها هستند برای تسهیل در روند اجرای آن اقدامات لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به بازدید شهردار اصفهان، اظهار کرد: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر قراردادن زمین در اختیار سازمان ساماندهی مشاغل برای ساخت بازارهای تخصصی همچون بازارهای کوثر، قطعه زمینی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع متعلق به منطقه 6 در تقاطع خیابان امام رضا(ع) با خیابان کهندژ مورد بازدید قرار گرفت.
محمد مجیری افزود: با توجه به مصوبه شورای شهر اصفهان، شهرداری منطقه شش زمین مورد نظر خود در منطقه ۱۲ را برای احداث "بازار تخصصی پروتئین و میوه" در اختیار سازمان قرار داده است.
وی با بیان اینکه با توجه به جمعیت حدود ۵۲۰ هزار نفری مناطق ۱۱، دو و خمینی شهر، احداث بازار تخصصی پروتئین و میوه ضروری است، تاکید کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر تملک زمین بازار از طریق شهرداری منطقه شش به سرانجام برسد.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازار تخصصی پروتئین و میوه به صورت مشارکتی احداث می‌شود، گفت: در حال حاضر مشارکت کننده آماده سرمایه‌گذاری است و باید هر چه سریعتر تملک زمین انجام شود.
مجیری با اشاره به بازدید دیگر شهردار اصفهان از منطقه ۱۲، گفت: در خیابان عطاءالملک، قطعه زمینی به وسعت ۱۳۲ هکتار برای احداث "شهرک مصنوعات چوبی و مبل" و "شهرک نمایشگاهی خودروهای سبک" در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه ۴۲ هکتار از زمین مورد نظر در خیابان عطاءالملک متعلق به شهرداری است و مابقی آن از بخش خصوصی خریداری شده است، اضافه کرد: مصوبات کمیسیون ماده پنج زمین دریافت شده و در جریان پرداخت تبصره یک ماده یک جهادکشاورزی است که امیدواریم هر چه سریعتر این پرداخت صورت گیرد و این دو طرح بزرگ نیز در منطقه ۱۲ اجرا شود.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تاکید کرد: مقرر شده برای احداث "شهرک مصنوعات چوبی و مبل" و "شهرک نمایشگاهی خودروهای سبک" جلسات دقیق تر و کارشناسانه‌تر برگزار و تصمیم گیری نهایی بشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار