مدیر اجرایی امامزاده محمدهلا ل بن علی(ع) آران و بیدگل گفت: همزمان با سراسر ایران بزرگ ترین سفره حضرت رقیه(س) در کشور جوار حرم مطهر امامزاده محمدهلا ل بن علی(ع) آران و بیدگل گسترده می شود.
کد خبر: ۷۸۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 05 October 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ، سید جواد تکیه اظهار داشت: در راستای نشر معارف اهل بیت(ع) و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی همزمان با سراسر ایران بزرگ ترین سفره حضرت رقیه(س) در کشور در جوار حرم مطهر امامزاده محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل گسترده می شود.
وی در ادامه افزود: این برنامه ویژه دختران ۳ الی۷ ساله است که در روز پنج شنبه ۱۱ مهر ماه مصادف با چهارمین روز از ماه صفر پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در جوار حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم برگزار می شود.
مدیر اجرایی امامزاده محمدهلا ل بن علی(ع) آران و بیدگل در ادامه اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند جهت نام نویسی همه روزه به دفتر فرهنگی قرآنی امامزاده محمدهلال بن علی(ع) مراجعه نمایند.
سید جواد تکیه گفت: آستان مقدس امامزاده هلال بن على (علیه السلام) در شهرستان آران و بيدگل، در ۱۲ کيلومترى شهر کاشان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار