مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از پیش بینی 1900 دستگاه اتوبوس برای حمل ونقل زائرین اربعین حسینی استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ 03 October 2019

به گزارش خبرنگار تابناک اصفهان، مهدی خضری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسات متعددی در سطح کشور و استان برای برنامه ریزی یک سفر خوب وایمن برای مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی برگزار شده است.

وی با اشاره به پیش بینی افزایش درخواست های سفر برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از استان اصفهان و سایر استان های کشور خاطرنشان کرد: کل ظرفیت ناوگان حمل ونقل اتوبوسی استان اصفهان بالغ بر 1900 دستگاه است که در این ایام در خدمت زائران ابا عبدالله الحسین(ع) قرار می گیرد.

خضری با بیان اینکه درخواست برای بازگشت به کشور از 24 تا 29 مهرماه بسیار افزایش می یابد، اضافه کرد: در این ایام از ناوگان حمل ونقل شرکت های توانمند تولیدی استان همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان نیز کمک خواهیم گرفت.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان همچنین از آماده باش راهداران استان به ویژه در محورهای مورد تردد زائرین خبر داد و گفت: علاوه بر مجتمع های خدماتی رفاهی، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها و راهدارخانه های استان اصفهان نیز آماده خدمت رسانی به زائرین هستند.

وی تاکید کرد: نظارت بر فروش بلیط و نحوه خدمت رسانی به زائرین در این ایام تشدید خواهد شد.

خضری از مردم خواست مشکلات خود را از طریق سامانه و تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 3000141 با اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار