مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز با اشاره به اینکه رسانه باید عامل توسعه باشد، گفت: نگاه رسانه ها باید به مطالبات مردمی باشد.
کد خبر: ۷۸۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 03 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ صادق مقدسی در جمع مدیران رسانه های استان، با اشاره به اینکه رسانه باید عامل توسعه باشد، اظهار کرد: نگاه رسانه ها باید به مطالبات مردمی باشد نه صرفا سیاسی و غیره، رضایت مردم مهم است، مدیران می آیند و می روند این مردم هستند که از رسانه ها انتظار دارند.

وی با تاکید بر اینکه مسائل استان باید زیر ذره بین رسانه ها باشد، گفت: امیدآفرینی و افزایش نشاط اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در دستور کار همه ما به عنوان مدیران رسانه باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز با بیان اینکه برخی مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نمی توان نادیده گرفت، گفت: درباره این قبیل مسائل نیازمند گفتگوی جدی در فضای کارشناسی هستیم.

مقدسی با تاکید بر اینکه رسانه باید محل رجوع مردم باشد، گفت: ما در مرکز صداوسیمای استان به دنبال هم افزایی بیشتر با رسانه ها هستیم.

وی در بخش دیگری با توجه به در پیش بودن انتخابات، گفت: راهبرد رسانه باید به گونه ای باشد که منجر به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز همچنین به اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: همایش جهانی اربعین حسینی نزدیک است، رسانه ها در پوشش خبری این مهم باید هم افزایی بیشتری داشته باشند.

مقدسی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه استان نیازمند شورای عالی رسانه است، گفت: همه باید به عنوان مشاور رسانه ای در کنار همدیگر برای اعتلای استان فعالیت کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه عملکرد مدیران باید نقد شود، گفت: تلنگرها باید از سر معرفت باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز در پایان سخنان خود به اهمیت تشکیل گعده های رسانه ای تاکید کرد و گفت: تعامل هرچه بیشتر رسانه ها توسعه را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار