یکی از پزشکان معالج آرمان غیاثی از بهبود سطح هوشیاری آرمان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 30 September 2019

سهیل فلاح پور - فوق متخصص مغز و اعصاب بیمارستان الزهرا اصفهان و عضو تیم درمانی آرمان غیاثی در خصوص وضعیت وی گفت: آرمان ۱۰ روز پیش در اثر سقوط از ارتفاع ۸ متری در مسابقات سنگ نوردی در فولادشهر تروماهای متعددی پیدا کرد. در مرحله نخست با توجه به خونریزی شدید داخلی و به دلیل پارگی طحال مورد جراحی قرار گرفت که عمل به خوبی انجام شد و طحال از بدن وی خارج شد.

 

وی ادامه داد: آرمان از نظر مغزی با توجه به عکسها و سی تی اسکن نیاز به جراحی نداشت؛ اما نیاز به درمان و دارو داشت. در ابتدا ضریب هوشیاری وی بین چهار تا پنج بود. این درحالی است که سطح هوشیاری افراد در شرایط نرمال ۱۵ است.

 

این فوق تخصص مغز و اعصاب در خصوص تیم پزشکی آرمان گفت: سه تیم پزشکی جراحی عمومی، جراحی اعصاب و جراحی اطفال در کنار وی هستند، با گذشت زمان سطح هوشیاری آرمان به هفت تا هشت رسیده است که این جای امیدواری دارد. امیدواریم یکی، دو هفته آینده با توجه به روند بهبودی و وضعیتی که در کودکان سریع تر است، بتواند هوشیاری خود را به دست آورد.

 

فلاح پور خاطر نشان کرد: ترومای سر آرمان نشان داد، نیاز به عمل ندارد و شرایط بیمارستان الزهرا به گونه ای است، که تمام مراحل درمان وی می تواند در بیمارستان صورت گیرد. فکر می کنیم تا یکی، دو هفته آینده روند بهبودی خوبی به خود بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار