معاون عمرانی استاندار ایلام؛
معاون عمرانی استاندار ایلام در آیین رونمایی از ۶ دستگاه آمبولانس پیشرفته فوریت‌های پزشکی ایلام اظهار داشت: امکانات و تجهیزات خدمت رسان از ابزارهای اولیه هستند که وجود آنها در کنار هر امدادگر اورژانس برای خدمت مردم ضروری است.
کد خبر: ۷۸۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 29 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛احمد کرمی تصریح کرد: ابزار و امکانات مناسب و پیشرفته علاوه بر ارتقا سطح خدمات‌دهی مطلوب؛ انتقال مصدومین و بیماران را به مراکز درمانی تسریع می بخشد.

وی افزود: تعداد ۳۰ دستگاه آمبولانس پیشرفته فوریت پزشکی اقدامی شایسته و ماندگار از سوی دانشگاه علوم پزشکی در راه خدمت به مردم است.

کرمی تصریح کرد: نوسازی ۷۵ درصد از ناوگان خودروی فوریت‌های پزشکی در ۴۰ پایگاه فوریت پزشکی استان یک کار ارزشمند و حرکت رو به رشد است که از ریاست دانشگاه و همکاران ایشان صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

وی گفت: اقدام ارزشمند دیگری که امروز از آن رونمایی شد، ارتباط بیسیم دیجیتال است که استقرار آن یکی از ابزارهای دقیقی است که در هنگام حوادث جاده‌ای و سوانح در راستای اطلاع رسانی دقیق و به موقع اثرگذار خواهد بود.

معاون استاندار ایلام اظهار داشت: خدمات و تلاشهای بی شائبه مسئولان و کارکنان حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در ایام تردد زائران اربعین حسینی مشهود است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار