شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: یادمان شهدای تبریز به ارتفاع ۴۰ متر بزودی در تبریز ساخته می شود.
کد خبر: ۷۸۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ 28 September 2019

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان شهرداری تبریز با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت خلاصه دانشگاه هشت ساله جنگ تحمیلی است گفت: ما موظف هستیم این فرهنگ را به نسل آینده و نسلی که سال های دفاع مقدس را درک نکرده منتقل کنیم.

او بستر دفاع مقدس را زمینه ساز رشد و شکوفایی استعدادها دانست و افزود: محدودیت ها می تواند باعث شکوفایی استعدادها شود. دوران دفاع مقدس باعث شد امروز در حوزه های مختلف، نظام اسلامی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

شهردار تبریز گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین وظیفه بسیج و بسیجیان است.

ایرج شهین باهر با اشاره با اینکه باید در اعمالمان بسیجی بودنمان را نشان دهیم گفت: از بسیجیان شهرداری برای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در مجموعه مدیریت شهری درخواست نقش آفرینی موثر را دارم.

او با تاکید بر اینکه رمز موفقیت ما در هشت سال جنگ تحمیلی توکل به خدا، اطلاعت از رهبری و وجود اتحاد و همدلی در بین اقشار مختلف مردم بوده است اظهار داشت: با توجه به این سه اصل و نگاه به داخل توانستیم بر دشمن بعثی پیروز شویم.

شهردار تبریز ادامه داد: امروز هم می توانیم با توکل بر خدا و حرکت در مسیر رهبری و بدون توجه به خارج بر مشکلات فائق آمده و در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه بسیجی بودن شرایط و الزامات خاصی دارد گفت: از بسیجیان شهرداری درخواست می کنم در مقابل تخلفاتی که در مجموعه اتفاق می افتد سکوت نکنند، نمی شود بسیجی باشیم و در مقابل قانون شکنی ها ساکت بمانیم.

او ادامه داد: انتظار دارم در سال های آینده با حضور ۶هزار بسیجی که در مجموعه شهرداری داریم شاهد تحول خدمات رسانی به شهروندان باشیم، نباید شهروندی از اینکه سر و کارش با شهرداری باشد احساس نگرانی کند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه امروز با وجود تمام مشکلات اقتصادی قادر هستیم هم پروژه ها را پیش برده و هم حقوق پرداخت کنیم نشانگر جهادی بودن مدیران مجموعه ماست، خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش بیشتر مدیران شهرداری، پروژه های عمرانی و خدماتی را پیش ببریم و امید را در بین مردم بیشتر کنیم.

ایرج شهین باهر همچنین با اشاره به وضعیت پارک موزه دفاع مقدس گفت: این مجموعه مانند تمام پارک های سطح شهر متعلق به شهرداری است و ما وظیفه داریم سریعا نسبت به تکمیل این پارک اقدام کنیم. این پارک یکی از مهمترین بسترهای موجود برای انتقال فرهنگ ایثار به جوانان و نوجوانان است.

شهردار تبریز در پایان ضمن تشکر از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به دلیل فضاسازی مناسب شهری گفت: ساماندهی گلزار شهدا یکی از برنامه های اصلی شهرداری است که امسال به پایان می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار