تعداد 50 فضای آموزشی توسط گروه مهندسی رزمی 40 صاحب‌الزمان و با مشارکت خیران مدرسه‌ساز و قرارگاه محرومیت‌زدایی قدس نیروی زمینی سپاه در شهرستان سراوان سیستان افتتاح شد.
کد خبر: ۷۸۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 28 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی گروه مهندسی رزمی 40، همزمان با آغاز سال تحصیلی 98-99 بیش از 48 فضای آموزشی که با مشارکت خیران مدرسه‌ساز در روستاهای محروم شهرستان سروان سیستان و بلوچستان احداث شده بود، افتتاح شد.

8 باب مدرسه 6 کلاسه و 2 باب مدرسه 3 کلاسه با کمک مالی قرارگاه محرومیت‌زدایی قدس نیروی زمینی سپاه و با همت و تلاش جهادی رزمندگان گروه مهندسی رزمی 40 صاحب الزمان(عج) اصفهان و با مشارکت خیران مدرسه‌ساز در روستاهای محروم شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان، با حضور فرمانده گروه مهندسی رزمی 40، مسؤول معاونت محرومیت‌زدایی قرارگاه قدس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان و جمعی از خیران و معتمدین افتتاح شد.

محمد گرامی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد و استعدادهای درخشان فرزندان این مرز و بوم به ویژه در شهرستان سراوان گفت: باتوجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری و نیاز شدید مناطق محروم، با همکاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و مشارکت خیرین و تلاش جهادی رزمندگان گروه، توانستیم تعداد 8 مدرسه شش کلاسه و 2 مدرسه سه کلاسه در روستاهای محروم این شهرستان از جمله هوشک، احمدآباد،کهنوک پایین، کهنوک بالا، پره کنت پایین، پره کنت بالا، مورت، دریدر و اسفندک احداث که امروز شاهد بهره‌برداری آن هستیم.
 
فرمانده گروه مهندسی رزمی 40 صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: هرکدام از این مدارس 6 کلاسه با زیر بنای 672 متر مربعی در زمینی به مساحت دو هزار متر احداث و در مجموع 2500 دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار