مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ شمشیربازی در رشته سابر که در آکادمی شمشیربازی روزبه سرهنگ‌پور اصفهان آغاز شده بود، با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۷۸۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 28 September 2019

مجتبی سرشوق در خصوص مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ اصفهان اظهار داشت: 55 شمشیرباز از 3 کشور ایران، عراق و آذربایجان در این مسابقات شرکت کرده که در پایان نفر اول تا سوم به ترتیب 3 هزار، 2 هزار و 500 دلار جایزه نقدی دریافت کردند.

مدیر آکادمی شمشیربازی روزبه سرهنگ‌پور افزود: بازیکنان تیم ملی نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند که علاوه بر بالا بردن سطح مسابقات، مقام‌های اول تا سوم مشترک را به دست آوردند.

وی در ادامه عنوان داشت: محمد رهبری از گیلان قهرمان شد، علی پاکدامن از تهران در رده دوم قرار گرفت و محمد فتوحی از یزد و مجتبی عابدینی از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

سرشوق ابراز امیدوار کرد: تیم ملی سابر چهارمین تیم در دنیا است و کیفیت بالایی دارد و امید زیادی برای حضور آن‌ها در المپیک و کسب سکو وجود دارد.

مدیر آکادمی شمشیربازی روزبه سرهنگ‌پور با بیان این‌که چند شمشیرباز از اصفهان نیز در این مسابقات حضور داشتند، گفت: رشته سابر در اصفهان نوپا است و امیدواریم با مسابقات و اردو‌هایی که برگزار می‌کنیم، شاهد پیشرفت چشمگیری در ورزشکاران اصفهان باشیم.

وی همچنین تصریح کرد: آکادمی شمشیربازی روزبه سرهنگ‌پور از سال 96 افتتاح شد و از سال گذشته مسابقات جایزه بزرگ یادواره روزبه سرهنگ‌پور برگزار می‌شود که سال گذشته در بخش اپه و امسال در رشته سابر برگزار شد.

سرشوق در پایان خاطر‌نشان کرد: همچنین جایزه بزرگ داخلی فلوره برای آقایان و بانوان نیز روز‌های شنبه و یک‌شنبه برگزار می‌شود؛ همچنین چندین دوره میزبان تیم ملی شمشیربازی در این آکادمی بوده‌ایم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار