رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی:
رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی گفت: خودروهای متخلف در ورود به محدوده طرح زوج یا فرد از ۱۵ مهر توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال قانون می‌شوند.
کد خبر: ۷۸۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ 27 September 2019

سرهنگ یونس منفرد با اعلام این خبر گفت: طرح زوج یا فرد در محدوده هسته مرکزی شهر از دوم شهریور آغاز شده و با توجه به اینکه این طرح در آغاز کار خود قرار داشت، برخی از شهروندان بدون اطلاع از شرایط طرح، با رقم پلاک برعکس وارد طرح می‌شدند.

وی ادامه داد: با این حال همکاران ما در پلیس راهور استان به خودروهایی که با پلاک برعکس وارد طرح می‌شوند، تذکر داده و آن‌ها را با شرایط طرح آشنا می‌کنند؛ اما بر اساس تصمیم اتخاذ شده در شورای ترافیک استان، از روز پانزدهم مهر سال جاری این خودروها توسط پلیس اعمال قانون می‌شوند.

منفرد با بیان اینکه اعمال قانون خودروهای متخلف به صورت رسمی انجام می‌شود، گفت: از شهروندان تقاضا داریم که از ورود به محدوده مشخص طرح زوج یا فرد خودداری کنند تا جریمه‌ای شامل خودروی آن‌ها نشود.

وی با اشاره به شرایط پلاک‌های خودروها برای ورود به طرح زوج یا فرد، عنوان کرد: بر اساس طرح زوج یا فرد، خودروهایی که رقم آخر پلاکشان فرد است، روزهای فرد و خودروهایی که رقم آخر پلاکشان زوج است، روزهای زوج می‌توانند در محدوده طرح تردد کنند.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی در خصوص محدوده طرح زوج یا فرد یادآور شد: این طرح از چایکنار و پل قاری شروع می‌شود و تا سه راهی خاقانی، خاقانی به طرف میدان ساعت، میدان ساعت به طرف مصلی، شریعتی، چهارراه شریعتی و باغ گلستان به طرف فلسطین و از سمت شمال مجددا به چایکنار ختم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :