سرمربی سودان و کاپیتان نیکاراگوئه اعلام کردند
سرمربی کروات تیم ملی سودان و کاپیتان تیم ملی نیکاراگوئه اعلام کردند آرای شان در رای گیری بهترین بازیکن جهان که توسط فیفا انجام شد، درست اعلام نشده است.
کد خبر: ۷۸۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 26 September 2019

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه دو روز پیش در میلان مراسم بهترین های سال فیفا برگزار شد و در نهایت لیونل مسی بالاتر از ویرجیل فن دایک و کریستیانو رونالدو توانست عنوان بهترین بازیکن سال را به دست بیاورد. او که 5 توپ طلا در کارنامه دارد برای اولین بار بود که موفق به کسب جایزه دِبست فیفا می شد. انتخاب مرد سال فیفا با نظر مربیان و کاپیتان های تیم های ملی، هواداران و نیز خبرنگاران صورت می گیرد.

پس از اتمام مراسم، فیفا اقدام به انتشار آرا کرد و مشخص شد که مسی از سوی مربیان، کاپیتان ها و هواداران، برتر از دو رقیب دیگر خود بوده است.

 

 

 

 

امروز زدراکو زیمنوویچ سرمربی کروات تیم ملی سودان ادعای عجیبی را مطرح کرد. او گفت که انتخاب اول او محمد صلاح بوده و در رده های دوم و سوم نیز به سادیو مانه و کلیان امباپه رای داده؛ در حالی که طبق آنچه فیفا منتشر کرده، زیمنوویچ به لیونل مسی، ویرژیل فن دایک و سادیو مانه رای داده است.

مربی کروات برای اثبات ادعایش برگه رای خود را نیز که به امضای فدراسیون فوتبال سودان رسیده منتشر کرد.

 

 

همچنین خوان باررا، کاپیتان تیم ملی نیکاراگوئه، هم اعلام کرد که در رای گیری شرکت نکرد اما در آرایی که فیفا منتشر کرد، او به ترتیب به لیونل مسی، سادیو مانه و کریس رونالدو رای داده است. در صورت افزایش این آرای مخدوش، صحت رای گیری امسال به شدت زیر سوال خواهد رفت.

 

عدم حضور محمد صلاح در فهرست نهایی نیز سوالات بسیاری را باعث شد. نکته جالب اینکه رای سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال مصر برای انتخاب بهترین‌ها دیر به فیفا رسید و روزنامه نگار مصری هم که در این رای گیری حق شرکت کردن داشت به محمد صلاح رای نخست را برای انتخاب بهترین‌ها نداد و ابتدا کریستیانو رونالدو و بعد سادیو مانه را انتخاب کرد.

 

 

 

 

صلاح روز گذشته نام و پرچم مصر را از صفحه توییتر خود حذف کرد و این باعث شد تا واکنش‌ها و انتقادهای زیادی را به دنبال داشته باشد اما این بازیکن خیلی زود واکنش نشان داد. او عکسی از خود با پرچم مصر را منتشر کرد و زیر آن نوشت: هرچه تلاش کنند که عشق من نسبت به مصر و مردم آن را تغییر دهند موفق نخواهند نشد.

صلاح در فصل جاری هم عملکرد بسیار خوبی در لیورپول داشته است و توانسته در 6 بازی چهار گل برای تیمش به ثمر برساند تا به همراه سادیو مانه بهترین گلزنان قرمز پوشان باشد.

انتخاب مسی البته حواشی مختلفی نیز داشت. برخی معتقدند جایزه باید به فن دایک می رسید و برخی دیگر نیز آن را حق رونالدو می دانند. حتی فوق ستاره پرتغالی پس از اطلاع از اینکه مسی برنده شده، ترجیح داد در مراسم حاضر نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار