رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 6 هزار و 864 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی این استان در 6 ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ 25 September 2019
انجام بیش از 6 هزار و 800 مورد بازرسی از نانوایی‌های سمنان

بهروز اسودی ظهر امروز در جلسه کارگروه آرد و نان استان سمنان که در استانداری برگزار شد، ضمن اعلام آماری از عملکرد واحد آرد و نان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، اظهار کرد: این بازرسی‌ها در راستای اهداف و مصوبات کارگروه و به‌منظور نظارت ویژه‌ بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی در این استان انجام شد.

 وی با تأکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی‌ها از واحدهای خبازی استان سمنان، گفت: با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری‌مداری را رعایت نکرده و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه کنند، به‌شدت برخورد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام 6 هزار و 864 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی این استان در 6 ماه سال جاری خبر داد و افزود: از این تعداد بازرسی صورت‌گرفته، 376 فقره پرونده تخلف با عناوین کم‌فروشی، عدم رعایت ساعات کاری، عرضه خارج از شبکه آرد و ... تشکیل شد.

اسودی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ‌بر یک میلیارد و 716 میلیون و 695 هزار ریال عنوان کرد و گفت، این پرونده‌ها برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی استان سمنان معرفی شده‌اند.

وی ارتقای کیفیت نان و برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی را از مهم‌ترین مصوبات و اهداف کارگروه آرد و نان استان سمنان دانست و گفت: به‌منظور بهبود کیفیت نان‌های تولیدی این استان در 6 ماه گذشته، دوره‌های آموزشی مختلفی برای متصدیان واحدهای خبازی و نانوایی برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: تعداد 801 واحد نانوایی در این استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 572 واحد یارانه‌پز هستند و 229 واحد نیز به‌صورت آزادپز فعالیت دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار