استاندار اصفهان با بیان اینکه کمبودهای استان اصفهان به خوبی به مسئولان بالادستی کشور منعکس نشده است اظهار داشت: محرومیت زدایی یکی از اولویت های مدیریت عالی استان است و در این رابطه برنامه ریزی داریم.
کد خبر: ۷۸۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 25 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان، عباس رضایی در جلسه گفتگوی سرمایه‌گذاران حوزه روستایی با حضور دکترمحمد امید، معاون توسعه روستایی مناطق محروم کشور اظهار داشت:  کمبودها و محرومیت های برخی از مناطق استان اصفهان به خوبی به مسئولان بالادستی کشور منعکس نشده است به همین دلیل برخی از نقاط استان را هنوز هم، غبار شدید محرومیت فراگرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا آب رسانی در برخی از مناطق روستایی و شهری استان، با وجود بارندگی های مطلوب در سال جاری، با تانکر صورت می گیرد که باید در این خصوص اقدام مناسب صورت گیرد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: محرومیت زدایی یکی از اولویت های مدیریت عالی استان است در همین رابطه به طور مرتب سفرهای شهرستانی متعددی به مناطق مختلف استان داشته ایم و مسائل آنها احصا شده است و در آینده نیز این سفرها با برنامه ریزی مناسب ادامه خواهد یافت.

حجت الله غلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: ۸۵۲ روستا در ۲۴ شهرستان استان اصفهان وجود دارد که به دلیل خشکسالی در سالهای متمادی هنوز هم وضعیت خوبی ندارند با این وجود باید راهکارهای دقیق کارشناسی شده به منظور رونق اشتغال در روستاها و ماندگاری روستاییان در محل سکونت شان اجرایی شود.

وی ادامه داد: توجه به صنعت گردشگری، بوم گردی و توسعه کشت و کارهای نوین همچون کشت گلخانه ای باهمکاری جهادکشاورزی می تواند به زنده نگهداشتن روستاها کمک شایانی کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد: الگوی جدیدی نیز برای رونق روستاها در کشور معرفی شده که از بین ۳۱ شهرستان انتخاب شده در کشور، این طرح به صورت پایلوت در شهرستان خور و بیابانک نیز اجرایی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار