مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کاشان از آغاز به کار کارگروه اشتغال و خانواده خبر داد و گفت: زنان کارآفرین شناسایی و حمایت می شوند.
کد خبر: ۷۸۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 24 September 2019

نرگس قربانیان در نخستین کارگروه اشتغال و خانواده در کاشان اظهار داشت: این کارگروه به دلیل تقاضای بسیار در زمینه اشتغال و لزوم توجه در زمینه کارآفرینی تشکیل شده است و امیدواریم اقدامات و تصمیمات در این کارگروه برای بانوان کاشانی مثمر ثمر باشد.

وی ضمن اشاره به اهداف کارگروه اشتغال و خانواده افزود: افزایش سطح ارتباطات و انتقال تجربیات، معرفی و هم افزایی توانمندی ها از جمله اهداف تشکیل این کارگروه است که در وهله اول زنان فعال در حوزه کارآفرینی شناسایی و چالش ها و تجربیات آن ها احصاء، اطلاعات به کارگروه های تخصصی ارجاع شده و  آنها مورد حمایت قرار می گیرند.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری کاشان از برگزاری نشست های هم اندیشی خبر داد و ابراز داشت: این نشست ها در مرحله دوم با هدف برقراری تعامل، ارتباط و ایجاد ادبیات مشترک در میان بانوان کارآفرین برپا می شود و در مرحله سوم با هدف ایجاد شبکه، گروه های فعال کارآفرینی، انجمن را تشکیل می دهند که می‌تواند به عنوان سازمان مردم نهاد به فعالیت بپردازند.

وی از اعلام فرخوان با هدف شناسایی صاحبان طرح ها و ایده های کارآفرینی خبر داد و گفت: معرفی بانوان کارآفرین و گزارش مشکلات و دغدغه های کارآفرینان و داوطلبین از جمله مواردی است که توسط دستگاه های متولی این حوزه انجام می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار