رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از خدمات این ستاد در آیین افتتاح و بهره وری طرح‌های اشتغال خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۲ 24 September 2019

 به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در آیین افتتاح و بهره وری از طرح‌های اشتغال زایی، توانمند سازی اقتصادی، اجتماعی و عمرانی گفت: بر روح پرفتوح امام، شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و مدافعین حرم درود می‌فرستیم، همگی می‌دانیم تقابل ما با آمریکا و غرب تقابلی ریشه‌ای است، امروز شاهد شکستن جبهه‌های استکباری در جهان هستیم.

 وی خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها بر روی هشت سال دفاع مقدس تمرکز کردند، امروز که در سالگرد هشتمین سال دفاع مقدس هستیم، کرمانشاه یکی از نقطه‌های مرتفع در این زمینه است. ما امروز به واقع سر سفره نعمت جنگ نشستیم، ما در مولفه‌های مختلف رهبری آمریکا در دنیا بخش‌هایی از خاکریز را فتح کردیم؛ یک روزی در منطقه، آمریکایی هر کاری می‌توانستند انجام دهند.

 محمد مخبر در ادامه افزود: آمریکایی‌ها در منطقه افراد مهم را انتخاب و سپس تعویض می‌کردند، امروز توانایی آمریکایی‌ها کم شده است؛ در سوریه، عراق، افغانستان، لبنان و یمن شکسته شده است و کشوری با وضعیت یمن در مقابل کشور‌های ثروتمند جنگ‌طلب می‌ایستد. ما امروز به نقطه بازدارندگی به لحاظ نظامی، سیاسی و نفوذ عمق راهبری خارجی رسیده‌ایم.

 رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با تاکید بر اهمیت و نقش اقتصاد در کشور اظهار داشت: یک یاحسین دیگر برای بهبود اقتصاد کشور لازم است، می‌دانیم که مردم طبقه متوسط و متوسط پایین در انقلاب نقش اساسی دارند، مردم فقیر پا برهنه با تمام وجود پای انقلاب ایستاده‌اند، اگر عدالت را در نظام انقلاب اسلامی در نظر بگیریم ساختار‌ها اهمیت کمتری دارند، محتوا مهم است و محتوا اسلامی است و مفهوم عدالت شاه بیت محتوای اسلامی است.

 وی تصریح کرد: قصد ما ایجاد شبکه مردمی از همین طبقات برای از بین بردن خاکریز آمریکایی‌ها ست، به این ترتیب بایستی طبقه متوسط و پایین را به لحاظ اقتصادی تقویت کنیم امروز در کشور ما روزانه حداقل ۱۰۰ طرح کوچک خانگی با ۳۰۰ اشتغال در کشور راه اندازی می‌کنیم. باید همه دلسوزان کشور و دوستداران جمهوری اسلامی و ایران در این نهضت شرکت کنند.

 محمد مخبر در خصوص آمار خدمات ستاد فرمان اجرایی امام ابراز داشت: ما امروز یک شبکه ایجاد اشتغال مردمی را ارائه داده ایم، روزی ۱۰۰ طرح طرح، تقریبا ۸ هزار روستای کشور را توانمند کردیم. ۱۰۰ هزار شغل ایجاد کردیم؛ در خصوص استان کرمانشاه با تاکیدات رهبر معظم انقلاب موضوع بیکاری را مد نظر قرار دادیم. در سفری که در آخر سال ۹۵ داشتیم، قول دادیم حداقل چیزی قریب ۱۵ هزار شغل ایجاد کنیم، که تا امروز ۱۲ هزار انجام و ۳ هزار هم تا پایان سال انجام می‌شود. همچنین در سه سال آینده سالی ۵ هزار شغل در کرمانشاه ایجاد می‌کنیم؛ و مجموعه پروژه‌ها تا پایان امسال نزدیک ۵ هزار پروژه با ۵۰۰ میلیارد تسهیلات بوده است.

 وی در پایان افزود: در حال حاضر تقریبا ۳ هزار و ۴۰۴ پروژه شامل راه، آب، طرح اجتماع محور، بنگاه محور، تسهیلات محور و مدرسه با ۲۰۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود؛ و یک اشتغال ۱۴ هزار و ۵۵۰ نفری که از این به بعد اشتغال ۱۵ هزار نفر بعدی را هم شروع می‌کنیم. در این سفر ۵۰۰ فقره وام ازدواج، ۳۰ سری جهیزیه، تجهیز ۲۰ خانه ورزش، ۱۵۰ خانه و اسباب خانه، ۷ هزار بسته لوازم التحریر و ۱۰۰ دستگاه ویلچر به معلولین، توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی تعلق می‌گیرد؛ و در بهزیستی خانواده‌های صاحب ۳ فرزند معلول تحت پوشش قرار می‌گیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار