نماینده لارستان خنج و گراش در مجلس گفت: با توجه به زمان و شرایطی که داریم عملکرد آقای رحمانی آنقدر منفی نبوده که بخواهیم استیضاحش کنیم و لازم است که به او و تیم همکارش فرصت کار دهیم. من اعتقاد دارم استیضاح ایشان به اوضاع اقتصادی کشور کمکی نمی‌کند.
کد خبر: ۷۸۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 22 September 2019

به گزارش تابناک فارس: جعفرپور در خصوص استیضاح احتمالی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در مجموع و در شرایط کنونی، تغییر ترکیب دولت به مصلحت کشور نیست. باید به دولت کمک ‌کرد تا از بحران‌های پیشرو عبور کند. 

وی افزود: آقای رحمانی تا امروز تمام تلاش خود را به کار بسته و من وی را فردی باتجربه و قانون‌مند می‌دانم. ‌ما در شرایطی قرار داریم که سخت‌ترین تحریم‌های آمریکا بر کشور وارد شده است و به خاطر همین است که می‌گویم استیضاح به صلاح کشور نیست.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: رهبری در بیانیه گام‌ دوم، حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی را مطرح کردند که آقای رحمانی در وزراتخانه خود این امر را اجرایی کرده است و همینطور بحث حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی را هم در وزارت صمت به محقق کردند.


جعفرپور گفت: آقای رحمانی در این مدت کوتاهی که وزیر صمت بوده توانسته تعامل خوبی را با مجلس برقرار کند که این اتفاق خوبی برای وزارت صمت و مجلس است.

جعفر پور در پایان بیان‌ کرد: من اعتقاد دارم نمایندگان قبل از اینکه به دنبال استیضاح آقای رحمانی باشند اصلاً ببینند که فرد بهتری وجود دارد یا خیر؟ من به شخصه و با توجه به اینکه ایشان مدت زمان زیادی نیست که وزیر شده‌اند اما کارنامه او را مثبت ارزیابی می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
ازاین تحلیل میفهمیم چرا وضع مملکت داغونه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار