معاون هماهنگ کننده سپاه خوی گفت : ۴۰۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خوی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 21 September 2019

 

به گزارش خبرنگار تابناک آذر بایجان غربی از خوی سرهنگ قهرمان عیوضلومعاون هماهنگ کننده سپاه خوی در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس گفت : رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر با اخلاص و اقتدار خود در ۸ سال جنگ تحمیلی از سوی دشمنان انقلاب و استکبار جهانی حماسه ای آفریدند که تبدیل به گنجینه بسیار عظیم فرهنگی برای همه جوانان امروزی و نسل های آینده در جامعه اسلامی ایران شد که این فرهنگ ایثار و شهادت دانشگاهی برای آیندگان گردید که اساتید آن شهدا و رزمندگان اسلام بودند .

وی افزود : رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با جنگ فیزیکی در مقابل دشمنان ایستادند و از انقلاب و کشور دفاع کردند و ما امروز باید با ادامه دادن راه آن بزرگواران و مبارزه با جنگ ترکیبی فرهنگی ، فضای مجازی و اعتقادات اسلامی که دشمن راه انداخته با دشمنان از آرمان های شهدا ، انقلاب اسلامی و کشور اسلامی مان دفاع نماییم .

عیوضلو در ادامه این نشست به برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : در طول هفته دفاع مقدس ۴۰۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان برنامه با هدف حفظ و انتقال ارزش‌ های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان امروزی و آیندگان، در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج خواهران و برادران ودر۲۰۰ مسجد شهرستان و بخش های تابعه برگزار می‌شود.

سرهنگ عیوضلو درادامه گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس درشهرستان خوی هم زمان با سراسر کشور از روز ۳۱ شهریور با شعار ( ما پیروزیم ) و اجرای مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیرو‌های های سپاه، ارتش ، نیروی انتظامی و بسیج آغاز می‌شود.

عیوضلوافزود : غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهداء ، نواختن زنگ مقاومت در مدارس ، ایجاد میز های خدمت توسط ادارات در اداره و مساجد جهت پاسخ به مشکلات اداری مردم ، تجلیل از رزمندگان وایثار گران دفاع مقدس ، بازگشایی نمایشگاه ها با موضوع هفته دفاع مقدس در مساجد ، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ،دیدار و سرکشی از خانواده‎‌های شهدا، جانبازان وایثارگران، برگزاری یادواره شهدای محلات، ویزیت رایگان پزشکان بسیجی در مناطق محروم و کم برخوردار
از مهمترین برنامه های سپاه شهرستان خوی درهفته دفاع مقدس می باشد .

وی اضافه نمود : برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی، کلاس‌های طرح صالحین، مراسم شب‌شعر وخاطره گویی توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس در مدارس ، دانشگاه ها و مساجد از دیگر برنامه های سپاه شهرستان خوی درهفته دفاع مقدس است .

وی درادامه به ۴ پروژه قابل افتتاح در طول این هفته اشاره کرد وگفت : در طول هفته دفاع مقدس ۴طرح افتتاح که دو طرح : افتتاح خانه عالم روستای قینر و خانه محروم ایواوغلی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان توسط سپاه خوی به بهره برداری می رسد .

عیوضلو افزود : پروژه برق رسانی روستای جعفرآباد و خانه بهداشت منطقه جمشید آباد طرح هایی هستند که توسط فرمانداری افتتاح خواهند شد .

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی در باره برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس نیز گفت : نسشت های سبک زندگی اسلامی در مساجد و دانشگاه ها ، سخنرانی اساتید در سه محور فضای مجازی ،آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی در مدارس برگزارخواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار