رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد؛
رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای مختلف دانشگاه آزاد در اصفهان باید با استفاده از ظرفیت‌ها و عرصه‌های تاثیرگذار در این استان رابطه علم و صنعت را مستحکم تر کنند.
کد خبر: ۷۸۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 19 September 2019

علی سروری مجد روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) افزود: اصفهان به عنوان نماد تمدن و فرهنگ ایران اسلامی از آثار ارزشمند و تاریخی از ظرفیت‌های صنعتی، هنری، معماری،کشاورزی و گردشگری ممتاز و بی‌نظیری درکشور برخوردار است.

به گفته رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استانهای دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه اصفهان امروز به پایگاهی جهانی برای علم و دانش و معرفت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اقدام جهادی در سه حوزه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و اقتصادی از مهمترین وظایف مسوولان دانشگاه آزاد در شرایط کنونی است که باید انجام شود تصریح کرد: زیاندهی دانشگاه آزاد اصفهان برای این دانشگاه مناسب نیست و باید برای خروج از این وضعیت اقدام جدی انجام داد.

 رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استانهای دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد : دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) می تواند در عرصه مسائل دانش بنیان هم پیشتاز و پیشرو و پایلوتی برای دیگر نقاط کشور باشد.

در پایان این مراسم از  زحمات ۲ ساله احمد آذین قدردانی شد و پیام نجفی به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان (خوراسگان) منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار