استاندار اصفهان اظهار داشت: همواره بر رعایت اصل بی طرفی و قانون گرایی برای برگزاری انتخابات تاکید داشته ایم و امیدواریم دست اندرکاران برگزاری آن با توجه به این موارد آمادگی کامل را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم آورند.
کد خبر: ۷۸۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 19 September 2019

به گزارش تایناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی، در پنجمین جلسه با فرمانداران و بخشداران استان با حضور جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: وظیفه استانداری ها، هماهنگی، نظارت و پیگیری امور است و به طور مستقیم مسئولیت اجرایی برگزاری انتخابات را برعهده دارند لذا تمامی فرمانداران و بخشداران باید برای برپایی هرچه بهتر این رویداد مهم تلاش کنند.

وی ادامه داد: در جلسات قبل همواره بر رعایت اصل بی طرفی و قانون گرایی برای برگزاری انتخابات تاکید داشته ایم و امیدواریم دست اندرکاران برگزاری آن با توجه به این موارد، آمادگی کامل را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم آورند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید چراغ راه ما، در انتخابات پیش رو خواهد بود.

وی اضافه کرد: هر استان مسائل و مشکلات خاص خود را دارد بنابراین دولت، نباید در سطح کلان، نگاه یکسانی به استان ها داشته باشد.

رضایی یادآور شد: اصفهان بعد از تهران دومین استان صنعتی کشور است و در ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون در بسیاری از مسائل پیشگام بوده است به طوری که هم اکنون جانبازان ۷۵ درصدی در این استان وجود دارند که در جنگ اقتصادی امروزه نیز با اقتدار وارد شده و در تولید غلات استان نقش مهمی دارند.

وی خاطر نشان کرد: روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت ۱۵ الی ۱۸ بازدیدهایی با صاحبان صنایع دارم و روزهای چهارشنبه نیز به همراه تعدادی از مدیران کل استانداری به واحد های اقتصادی و تولیدی سرکشی می کنم تا شرایط رونق تولید بهتر در استان اصفهان فراهم شود.

حیدر قاسمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز دراین جلسه اظهار داشت: در استان اصفهان رنگین کمانی از اقوام زندگی می کنند که باید به نگرش های آنان در ایام انتخابات توجه داشته باشیم.

وی افزود: استاندار اصفهان با تعامل هرچه بیشتر با صاحبان صنایع در ماه های اخیر که تحریم های اقتصادی شدیدی به کشور وارد شد، حمایت خوبی را از فعالان اقتصادی استان داشت که جای تقدیر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: نساجی و قطعه سازی دو شغل مهم در استان اصفهان محسوب می شود که باید توجه ویژه ای به آن داشت تا بتوانند بیشتر از گذشته رونق بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار