همزمان با سراسر کشور
سردار یوسف مولایی در نشستی خبری با اصحاب رسانه که در ساختمان شهیدان بیگی برگزار شد با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال برنامه ها با محوریت شعار «ما پیروزیم» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 19 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ فرمانده سپاه استان البرز با اعلام  روزشمار هفته دفاع مقدس، گفت: روز یکشنبه و اولین روز هفته دفاع مقدس با عنوان «قدرت، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح» نامگذاری شده است.

وی گفت: رژه نیرو‌های مسلح استان صبح روز یکشنبه ۳۱ شهریور با حضور مسوولان و مردم غیور استان، در بلوار سربازان گمنام کرج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این روز مراسم رژه یگان های منتخب نیروهایی مسلح استان در کرج، صبحگاه مشترک و رژه خودرویی در شهرستان های طالقان، اشتهارد و ساوجبلاغ، افتتاح نمایشگاه شهرستانی دفاع مقدس در مصلی فردیس انجام خواهد شد.

سردار مولایی عنوان روز دوم این هفته را «دانش پژوهی معرفت، جوانان و سربازان» اعلام کرد و گفت: نقش هر سه این عناصر مهم است.

رونق تولید را مورد توجه قرار دهیم

وی «رونق تولید، حمایت مردمی و خودباوری» را شعار روز سوم هفته دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: بهره برداری از یک هزار پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در شهرستان های استان از برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه امروز مبارزه باید از جنس رونق تولید باشد، عنوان کرد: توجه به رونق تولید ملی و اقتصادی با نگاه مدیریت انقلابی و جهادی مورد توجه است.

سردار مولایی با بیان اینکه امروز اگر بخواهیم خدمت به مردم را ترجمه کنیم باید رونق تولید را مورد توجه قرار دهیم، ادامه داد: به مدیران و مردم این نوید را می دهیم که بدون تکیه بر امکانات زیاد می توانیم عرصه های تولید را فعال کنیم و کشور را با مدیریت جهادی اداره کنیم.

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در نظرآباد و ساوجبلاغ

وی «بصیرت، دشمن شناسی ولایتمداری و دفاع همه جانبه» را شعار روز چهارم اعلام کرد و گفت: برگزاری نشست های روشنگری حول محور نقش ولایت در بصیرت افزایی عمومی به منظور مقابله با ترفند فریب و سلطه دشمن به عنوان الگویی موثر برای نهضت مقاومت و همچنین اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه ها و پایگاه های بسیج استان در طول هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

فرمانده سپاه استان البرز عطر افشانی مزار شهیدان و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و شهدای مدافع حرم و تکریم جانبازان و آزادگان را از جمله اقدامات روز پنجم هفته دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: در این روز گلزار شهدای تمامی شهرستان ها عطرافشانی می شود.

سردار مولایی حضور در نماز جمعه و «توجه به همبستگی ملی و تقویت» را عنوان آخرین روز از هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت این هفته در شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ راس ساعت هفت صبح برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار