جانشین فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام؛
جانشین فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: هفته دفاع مقدس ۶۰ عنوان سرفصل با تعداد ۶۷۵ برنامه در کل استان ایلام اجرا می شود که امسال سعی شده از ایده های ابتکاری ،خلاقانه و متفاوت استفاده شود.
کد خبر: ۷۸۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 18 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ قدرت اله کریمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن از همان بدو پیروزی انقلاب به طرق مختلف از جمله ایجاد تفرقه قومیتی، فتنه، ترور، جنگ تحمیلی، تحریم، فشارهای اقتصادی، جنگ نرم رسانه ای و شبیخون فرهنگی، اجماع های جهانی، تولید برنامه های مبتذل ماهواره ای و اینترنتی و ... سعی داشته و دارد که به ایران اسلامی ضربه بزند.

وی افزود: اما این فشارها و دسیسه های دشمنان به مدد هوشیاری های دوراندیشانه رهبری، احساس مسئولیت خدمتگزاران نظام و نیز اعتماد و وفاداری مردم به رهبری و انقلاب باعث شده که دشمن همیشه در تحقق اهداف و سیاست های خود در ایران ناکام بماند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام یادآور شد: تمام تلاش و هراس دشمنان از نفوذ اقتدار ایران در منطقه و الگوگیری ملت ها و حکام کشورهای اسلامی و دیگر کشورهای آزادی خواه جهان از راهبردهای دشمن ستیزانه انقلاب اسلامی و پرچمداری استقامت کشورمان در برابر ظالمان و صدور دانش نظامی و دفاعی از سوی ایران به جبهه های مقاومت است.

سرهنگ کریمیان با یادآوری اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال (ما پیروزیم) تعیین شده است، است اظهار داشت : در هفته دفاع مقدس ۶۰ عنوان سرفصل با تعداد ۶۷۵ برنامه در کل استان ایلام اجرا می شود که امسال سعی شده از ایده های خلاقانه و بکر استفاده و در کنار ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس از دیدگاه های کسانی مانند جوانان و نوجوانان که جنگ تحمیلی را درک نکرده اند یا از نزدیک با آن درگیر نبوده اند، استفاده شود.

وی برگزاری رژه خودرویی نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس، بازدید از خانواده های ۳۰۰ شهید، نواختن زنگ مقاومت در اولین روز از مهرماه و بازگشایی مدارس، بزرگداشت فرماندهان شهید، بهره برداری از ۱۰۹ طرح عمرانی، ۵۹ پروژه محرومیت زدایی، ۵۰ فعالیت اقتصاد مقاومتی، غبارروبی مزار شهدای گمنام، بازسازی عملیات محرم به مدت ۲ شب در بوستان جنگلی چقاسبز با حضور آحاد مردم را از جمله مراسم های هفته دفاع مقدس در استان ایلام برشمرد.

وی افزود: اعزام ۲۴ تیم امدادی بهداشتی به نقاط محروم، برگزاری ۱۸ یادواره شهدا، ایجاد میزخدمت توسط بسیج جامعه کارمندی در نقاط محروم، برگزاری کارگاه آموزش پدافند غیرعامل، ایجاد حلقه های صالحین در روز جمعه و قبل از شروع نماز جمعه در استان، نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس، ارسال پیامک با موضوع جنگ تحمیلی به مردم، تجلیل از سربازان مدافع حرم، اجرای طرح هر کاسب یک دانش اموز نیازمند، تجلیل از شهدای زن و شهیدان جاویدالاثر از دیگر برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس در استان ایلام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار