در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور:
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر ایران مقابل تراکتورسازی تبریز به تساوی بدون گل رسید.
کد خبر: ۷۸۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰ 15 September 2019

ترکیب ذوب آهن: یوسف بهزادی، محمد نژاد مهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمد رضا عباسی، قاسم حدادی فر، رضا حبیب زاده، مهران درخشان مهر(مجتبی حقدوست)، میلاد شیخ فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده و امیر ارسلان مطهری(علیرضا منظمی ۸ )( مصطفی آقاخانی۸۵)

تراکتورسازی تبریز: محمد رشید مظاهری، محمد رضا خانزاده، ایمان سلیمی، مسعود سلیمانی، رضا اسدی، کوین فورچن(ساسان انصاری ۶۰)، میثم تیموری، اشکان دژاگه(سوگیتا ۶۰)، ویلیان جونیور میمبلا (سعید مهری ۷۹)، احسان حاج صفی و مهدی تیکدری نژاد

اخطارها: نژادمهدی از ذوب آهن و رضا اسدی، کوین فورچن، میثم تیموری و ایمان سلیمی از تراکتورسازی
تماشاگر: ۲۵۰۰ نفر

ورزشگاه فولادشهر در هفته سوم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه ۲۴ شهریورماه میزبان دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز بود.

مصاف رشید مظاهری با تیم سابق خود دیدنی بود، این گلر چندین موقعیت را از ذوبی ها مهار کرد تا شاگردان منصوریان به دومین تساوی متوالی دست پیدا کنند. ذوب آهن در دقیقه ۵ با یک بد شانسی مواجه شد و آن اینکه امیر ارسلان مطهری مهاجم گلزن خود را به جهت مصدومیت از دست داد.

در ادامه بازی این تیم ذوب آهن بود که با پرس از یک سوم دفاعی حریف، یک موقعیت خطرناک ایجاد کرد، ارسال قاسم حدادی فر با ضربه سر هادی محمدی همراه شد که بطور خطرناک به بیرون رفت، در ادامه توپ بیشتر در میانه زمین ضربه خورد و حتی ذوب آهن می توانست با سه امتیاز بازی را به اتمام برساند.

ذوب‌آهن علی رغم نمایش برتری که داشت نتوانست اولین برد خود در لیگ نوزدهم را به دست آورد و با نتیجه ای که به دست آورد در رتبه ۱۲ لیگ برتر ماند و تیم تراکتورسازی تبریز نیز با ۵ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار