استفاده از کتاب های کمک درسی در مدارس همچنان ممنوع است.
کد خبر: ۷۷۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 14 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان، سال ها است که بحث استفاده از کتاب های کمک آموزشی در مدارس تبدیل به موضوعی شده که کارشناسان امور آموزشی برسر آن به تفاهمی قاطع نرسیده اند.

عده ای استفاده از کتاب های کمک آموزشی را دارای اثرات مثبت می دانند و عده ای دیگر آن را ابزاری می دانند که باعث تنبل شدن دانش آموزان می شود.

اما هستند معلمانی که استفاده از کتاب های کمک درسی را در کلاس های خود الزامی کرده اند و حتی مدارس نیز از این روند مطلع هستند.

علیرضا محمودی رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش اصفهان می گوید : استفاده از کتاب های کمک درسی همچنان در مدارس ممنوع است بر این اساس استفاده از  منابع غیر درسی در ساعت های رسمی آموزش ممنوع و غیر مجاز است و هرگونه گزارش در این زمینه مورد پیگیری و برخورد قرار می‌گیرد.

محمودی با تاکید به اینکه هیچ گونه اجباری برای برپایی این کلاس‌ها در مدارس و همچنین حضور دانش آموزان در آن کلاس‌ها وجود ندارد ادامه داد : برپایی این کلاس‌ها در هر مدرسه براساس نظرات اعضای انجمن اولیا و مربیان صورت می‌گیرد و دانش آموزان نیز به اختیار و علاقه خود می‌توانند در آنها حضور یابند.

محمودی در خصوص شکایات واصله از دریافت وجه در زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس گفت: طبق روال معمول این شکایات بیشترین آمار را در این اداره به خود اختصاص می‌دهد که مورد رسیدگی هر چه سریع تر بازرسان قرار می‌گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار