کد خبر: ۷۷۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 13 September 2019

تابناک/ سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش تدریجی ابر و افزایش نسبی دما در استان از فردا (شنبه) خبر داد.

مازیار غلامی ظهر جمعه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس به طور غالب طی امروز ابرناکی، مه آلود بودن هوا و در بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد مورد انتظار است.

وی ادامه داد: به تدریج از فردا ضمن استقرار جوی پایدار، روند کاهش ابر و افزایش دما تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.

غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، به تدریج (به طور غالب طی شب) کاهش ناپایداری، در دامنه های جنوبی کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد(شدید)، بارش پراکنده عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر ، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۳ درجه سلسیوس مربوط به تالش و کمینه دمای فردا در استان را با هشت درجه مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد.

غلامی بیشینه دمای رشت طی امروز را ۱۹ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۷ درجه عنوان کرد.

وی در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۴ / ۰ تا ۸ / ۰ متر، دمای آب دریا ۲۵ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا گاهی نا مناسب است.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را با ۷ / ۱۱ میلیمتر مربوط به بندرانزلی ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار