رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایذه گفت: جوان 29 ساله ایذه‌ای عصر پنجشنبه در آب رودخانه کارون در منطقه سوسن غرق شد و جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۷۷۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 13 September 2019

محمود عالی‌محمودی با اشاره به غرق شدن یک جوان 29 ساله در آب رودخانه کارون اظهار کرد: این جوان عصر امروز در محل پل فلزی بخش سوسن حضور پیدا کرده بود که پس از وارد شدن به آب رود کارون در آن غرق شد.

وی افزود: پس از غرق شدن مراتب به نیروهای امدادی گزارش شدن و اکیپ‌هایی از هلال‌احمر و اورژانس در محل حضور پیدا کردند و کار تجسس برای یافتن جسد آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایذه اضافه کرد: تلاش‌های غواصان این اداره تا ساعات ابتدای تاریکی شیب در محل ادامه داشت و این نیروها موفق به خارج کردن جسد از آب و انتقال آن به ایذه شدند.

عالی‌محمودی گفت: با توجه به جریان شدید رود کارون و رودخانه‌های منطقه و همچنین سرد شدن میزان درجه آب برای انجام آب تنی و شنا، قرار داشتن رود کارون در پایین دست سد و احتمال بالا امدن لحظه‌ای آب در پی باز شدن دریچه‌های سد، انتشار می‌رود شهروندان و علاقه مندان به تفریحات آبی در انتخاب محل و توجه به نکات ایمنی وسواس زیادی به خرج دهند و از نزدیک شدن به آب خودداری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار