نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد برکت با توزیع اعتبار و احداث پروژه های آموزشی در رفع مشکل کمبود مدارس در مناطق کم برخوردار و محروم با آموزش و پرورش مشارکت می کند.
کد خبر: ۷۷۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ 12 September 2019

ابوالفضل ابوترابی افزود: کمبود کلاس درس و مدرسه در نجف آباد و تیران و کرون به دلیل مهاجرپذیری این شهرستان ها و همچنین فرسودگی مدارس و تعداد بالای دانش آموز منطقه  وجود دارد.

 تاکنون توسط این بنیاد  افزون بر 800 مدرسه با ظرفیت حدود پنج هزار کلاس در مناطق محروم احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی بیان کرد: مقاوم سازی، احداث مدرسه و توسعه محیط های آموزشی در این شهرستانها به اعتبار زیادی نیاز دارد که منابع مالی دولت در این راستا کافی نیست و باید خیرین و نهادهای حمایتی در رفع این معضل مشارکت و همکاری کنند.

 نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی به مشارکت بنیاد برکت در رفع این نیاز اشاره  و اضافه کرد : ساخت مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی شهید حججی در محیطی به وسعت هشت و 500 مترمربع و با ظرفیت بیش از هزار دانش آموز در نجف آباد یکی از پروژه های مهم این نهاد است.

وی اضافه کرد: سه پروژه مدرسه سازی و افزایش کلاس درس در این دو شهرستان توسط بنیاد برکت در حال احداث است که تا پایان امسال و نیمه  سال آینده مورد استفاده قرار می گیرد.

ابوترابی مشارکت خیرین و عموم مردم برای رفع نیازهای آموزشی را مهم برشمرد و اظهارداشت: همکاری و مشارکت در بهبود محیط های آموزشی استان اصفهان لازم است و با مشارکت مردم و دولت سرعت اجرای پروژه ها افزایش می یابد.

وی یادآورشد: اداره کل نوسازی مدارس بدون سخت گیری و رفتار سلیقه ای در اجرای پروژه های خیر ساز و مشارکتی همکاری داشته باشد و زمینه های تبدیل به احسنت محیط های آموزشی را فراهم کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار